طبق گزارش مرکز آمار از وضعیت بازار مسکن در تهران طی دی ۱۴۰۲ ، قیمت هر متر خانه در منطقه یک به ۱۶۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

آخرین وضعیت بازار مسکن در تهران/  قیمت هر متر خانه ۱۶۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
در میان مناطق مختلف تهران، منطقه یک با میانگین قیمت هر متر مربع ۱۶۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گرانترین منطقه تهران و منطقه ۱۸ با میانگین قیمت هر متر مربع ۴۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ارزان‌ترین منطقه تهران شناخته شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از اکوایران اخیرا، مرکز آمار گزارشی از وضعیت بازار مسکن در تهران طی دی ۱۴۰۲ ارائه کرد و بر اساس این گزارش، از میان ۲۲ منطقه تهران، تعداد معاملات در ۱۳ منطقه نسبت به آذر افزایش یافته است. بیش‌ترین رشد ماهانه تعداد معاملات نیز متعلق به منطقه ۲۲ بود. همچنین در ۱۲ منطقه میانگین وزنی قیمت هر متر مربع مسکن نسبت به آذر افزایش یافته است. در خصوص قیمت‌ها نیز بیش‌ترین رشد قیمت به نام منطقه ۲۲ ثبت شده است. قیمت هر متر مربع مسکن در این منطقه به طور میانگین از محدوده ۶۰ میلیون تومان به بیش از ۸۳ میلیون تومان رسیده است.

اما از نظر قیمتی، در میان مناطق مختلف تهران، منطقه یک با میانگین قیمت هر متر مربع ۱۶۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گرانترین منطقه تهران و منطقه ۱۸ با میانگین قیمت هر متر مربع ۴۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ارزان‌ترین منطقه تهران شناخته شدند. این در حالی است که در ماه آذر، مسکن در منطقه ۱۹ ارزان‌تر از منطقه ۱۸ معامله می‌شد.

گران‌ترین و ارزان‌ترین مناطق تهران مشخص شد

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید