استاد حوزه علمیه قم گفت: همانگونه که امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، لبیک یا حسین گفتیم، پای صندوق‌های رأی هم باید با نوشتن رأی، لبیک یا حسین بگوییم.

 ملت در سخت‌ترین شرایط هم در راهپیمایی حاضر شده‌اند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین علی احتشام در جمع راهپیمایان اسدآبادی، اظهار کرد: ملت ما با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و شعار «لبیک یا حسین (ع)» و «همه ما باید فدای اسلام شویم» با همه طاغوتیان جهان در افتاد.

وی با بیان اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، گفت: امام راحل به ما وعده داد که ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم و ملت ما برای دفاع از این آرمان، یعنی طاغوت‌ستیزی که فرهنگ قرآنی و دینی ما بوده، از ۴۵ سال پیش تا کنون در سخت‌ترین شرایط، حتی در تهدید به بمباران و موشک‌ باران در راهپیمایی حاضر شده‌اند.

احتشام ادامه داد: اگر امروز ملت بزرگ ما با این شور و شعور عجیب حسینی در لبیک به فرمان رهبر بزرگوار برای حضور در تظاهرات ۲۲ بهمن حاضر شدند، به این دلیل است که این راهپیمایی مقدمه‌ای برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه باشد.

وی گفت: ملت ما یک بار دیگر در ۱۱ اسفند ماه در حمایت از شهدا و تحقق راهکار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

امام جمعه موقت کاشان افزود: هر کسی با شهید سلیمانی و شهید بهشتی و شهدای ۱۲ و ۱۳ ساله مانند شهید فهمیده و مرحمت والازاده تا شهدای محراب مانند شهید مدنی که مردم همدان به آن عنایت ویژه‌ای دارند، در این راستا قصد خدمت به دین و شهدا را دارد، باید بعد از تظاهرات عظیم امروز در پای صندوق‌های رأی همان‌گونه که با مشت گره کرده مرگ بر آمریکا گفتند، با رأی خود نیز مرگ بر آمریکا بگویند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید