میلاد کی مرام بازیگر مشهور ایرانی در جشنواره فجرحضور یافت.

تیپ بنفش میلاد کی مرام در جشنواره فجر

به گزارش  سلام نو به نقل از شمانیوز، میلاد کی مرام با تیپ جذاب رسمی در جشنواره فجر امسال شرکت کرده است. این عکس جدید میلاد کی مرام باعث واکنش های زیادی داشته است. میلاد کی مرام بازیگرمشهور  سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. میلاد کی مرام علاوه بر بازیگری در کار تبلیغات و مدل نیز فعال است. در ادامه عکس جدید و تیپ رسمی میلاد کی مرام را مشاهده می‌کنید. 

میلاد کی مرام

زندگینامه میلاد کی مرام

متولد ۴ اردیبهشت۱٣۶۵ در بندر انزلی بازیگر سینما و تلویزیون است. او دارای فوق دیپلم الکترونیک و از شاگردان مسعود کیمیایی است. به گفته خودش از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی است.وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفدار سرسخت تیم فوتبال زادگاهش ملوان بندر انزلی میباشد. او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ تر دارد. که این روزها نقش اصلی فیلم تازه کمال تبریزی با عنوان “امکان مینا” را بر عهده گرفته است .

از کارگری شروع کردم. منِ میلاد کی مرام تا کارم رفت سمت یک رستوران. من توی یک رستوران کار می کردم اسمش را هم می آورم، رستوران رادان توی یوسف آباد و توی جردن هم یک شعبه دارد، شروع کردم به کار کردن. یک روز آنجا خانم گلاب آدینه را دیدم، ایشان آمدند خرید کنند و من پشت صندوق بودم ایشان سفارش دادند و من گفتم من اینم و... و دوست دارم بازی کنم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید