مامورانموفق شدند قاتل کوروش بازیار، فرمانده یگان امداد شیراز و ۲ نفر از همدستانش را دستگیر کنند.

فوری/ دستگیری قاتل فرمانده یگان امداد شیراز

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ماموران با تلاش مضاعف موفق شدند قاتل کوروش بازیار، فرمانده یگان امداد شیراز و ۲ نفر از همدستانش که در فراری دادن متهم مشارکت داشته‌اند را در شهرستان مهر و قیروکارزین از توابع استان فارس شناسایی و در ۲ عملیات آنها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل شهید نظم و امنیت سرتیپ دوم کوروش بازیار، فرمانده یگان امداد شیراز که بامداد امروز( سه‌شنبه) در مواجهه با قاچاقچیان به شهادت رسید، خبرداد.

سردار سرتیپ دوم رهام‌بخش حبیبی سه شنبه در این باره گفت: در راستای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاقچیان کالا، ساعت چهار صبح امروز هفدهم بهمن‌ماه واحدهای گشت انتظامی به سرپرستی "کوروش بازیار" فرمانده یگان‌امداد شیراز حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی (کمربندی) به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و دستور ایست می‌دهند که راننده بدون توجه اقدام به فرار می‌کند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی وانت نیسان را متوقف که حین بازرسی از خودرو ناگهان یک سواری شوتی پژو پارس که اسکورت محموله بوده با سرعت زیاد و به صورت عمدی به فرمانده یگان‌امداد شیراز برخورد و وی را به شهادت می‌رساند و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با تلاش مضاعف موفق شدند قاتل و ۲ نفر از همدستانش که در فراری دادن متهم مشارکت داشته‌اند را در شهرستان مهر و قیروکارزین از توابع استان فارس شناسایی و در ۲ عملیات آنها را دستگیر کنند.

حبیبی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به صراحت به قتل شهید نظم و امنیت سرتیپ دوم "کوروش بازیار" اعتراف کرد، خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت گفت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید