کمپین «من رای می دهم» در قالب رویدادی رسانه ای با رویکرد جهاد تبیین و افزایش مشارکت در انتخابات در استان بوشهر برگزار می شود.

جزئیات کمپین« من رأی می دهم» در استان بوشهر

دکتر محمد شیخان، مشاور مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس و مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با حضور در این رویداد ضمن تأکید بر نقش محوری رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: رسانه‌ها نقش کلیدی در افزایش مشارکت‌های اجتماعی در همه نقاط تعامل ملت با یکدیگر و با حاکمیت به ویژه در انتخابات و مشارکت حداکثری آنها را دارند و این رسانه است که با موج آفرینی و ایجاد فضای رقابتی، می تواند مردم را به سوی انتخاب آگاهانه اصلح سوق دهد.

شیخان با اشاره به برگزاری کمپین « من رأی می دهم» خاطر نشان کرد: این کمپین به پیروی از فرمایش های مقام معظم رهبری و با هدف کمک به افزایش مشارکت عمومی در انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی طراحی شده که برگزاری آن در جمع خانواده صنعت پتروشیمی و مردم استان بوشهر به عنوان رویدادی رسانه ای و مصداقی از جهاد تبیین قابل تعمیم به سراسر کشور است.

مدیر عامل شرکت پازارگاد افزود: این رویداد سعی دارد اهالی رسانه را به تولید محتوای کیفی و انگیزشی در مسیر جهاد تبیین تشویق کند و زمینه حضور گسترده مردم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم آورد.

به گفته وی همچنین قرار است در همایشی با حضور اصحاب رسانه و خانواده صنعت پتروشیمی منطقه پارس از برگزیدگان این رویداد تجلیل به عمل آید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید