۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 55494489

ما ۱۰۰ درصد می‌توانیم ژاپن را شکست بدهیم. ژاپن رقیب دیرینه ماست و می‌دانم تیم انگیزه ویژه‌ای برای این بازی دارد. ما همیشه با رویکرد دیگری برابر ژاپن بازی می‌کنیم. شور و حال خوبی در میان هواداران وجود دارد و فکر می‌کنم در این بازی سکوها به سود ما باشد.

ژاپن را شکست می‌دهیم

عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند ژاپن را در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شکست دهد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، احسان اصولی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: در بازی کار سخت شد اما به هر حال با نتیجه خوب تمام شد. خیلی نمی‌خواهم وارد مسائل فنی وارد بشوم ولی ما هم مثل مردم دچار فشار و استرس شدیم. این بازی به تاریخ پیوست و الان دیگر با بازی با ژاپن فکر می‌کنیم چون برد ژاپن مسیر ما را برای قهرمانی باز می‌کند. ما بهترین شرایط را برای کسب عنوان قهرمانی داریم.

او افزود: ما ۱۰۰ درصد می‌توانیم ژاپن را شکست بدهیم. ژاپن رقیب دیرینه ماست و می‌دانم تیم انگیزه ویژه‌ای برای این بازی دارد. ما همیشه با رویکرد دیگری برابر ژاپن بازی می‌کنیم. شور و حال خوبی در میان هواداران وجود دارد و فکر می‌کنم در این بازی سکوها به سود ما باشد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید