با اعلام جواد نکونام، کوین یامگا در این فصل قادر به حضور در ترکیب استقلال نیست.

شوک به آبی‌ها؛ کوین یامگا ادامه فصل را از دست داد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، پس از اطلاعیه‌های باشگاه استقلال و اعلام لغو حضور در اردوی امارات با تصمیم جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان تصمیم گرفت تا تمرین امروز را با حضور خبرنگاران برگزار کند و پاسخگوی سوالات آنها باشد.

نکونام که به نظر می‌رسد قرار است صحبت‌های داغ و جنجالی را پیرامون وضعیت استقلال به زبان بیاورد، در بخش نخست صحبت‌هایش به موضوع مهمی اشاره کرد و آن، غیبت کوین یامگا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی است.

همان‌طور که پیش از این نیز حدس زده می‌شد، این بازیکن نیازمند عمل‌های جراحی دیگری است و پس از آن باید برای طی دوره نقاهت طولانی مدت، راهی کشورش شود و پزشکان نیز او را از انجام هرگونه فعالیت سنگین منع کرده‌اند.

آچار فرانسه استقلالی‌ها چند روز پیش و در حاشیه تمرین تیم دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد. کف استوک پای امید حامدی‌فر به صورت یامگا برخورد کرد و باعث مصدومیت سخت و دلخراش او از ناحیه چشم شد و طی این مدت، او چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

حالا و با اعلام رسمی نکونام، کوین یامگا تا پایان فصل قادر به حضور در میادین نیست و استقلال نیز نام او را از فهرست تیم خارج خواهد کرد. خبر بسیار بدی که قطعا باعث افزایش مشکلات آبی پوشان در ادامه فصل خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید