میلاد محمدی بازیکن فوتبال که تازگی به تیم آدنا دمیراسپور ترکیه پیوست ویدیویی از حرکات عجیب او در روز معارفه انجام داده بود در فضا مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

حرکت‌های عجیب میلاد محمدی بازیکن فوتبال در روز معارفه‌اش برای باشگاه جدیدش + فیلم

به گزارش سلام نو، میلاد محمدی متولد ۷ مهر ۱۳۷۲ در تهران، فوتبالیست است.

سرعت فوق العاده ای دارد، خودمانی و ساده حرف می زند و می گوید بچه پایین شهر است بخاطر سرعت فوق العاده اش به میگ میگ مشهور است.

میلاد و مهرداد محمدی دو برادر دوقلو هستند، میلاد ۵ دقیقه زودتر بدنیا آمده و هر دو فوتبالیست اند، دو برادر بزرگ بنام میثم و محسن و یک خواهر نیز دارند.

میلاد محمدی فعالیت خود را از ۱۴ سالگی با تیم محلی جاوید فلاح در منطقه فلاح تهران به صورت جدی شروع کرد سپس به آکادمی استیل آذین رفت و مدتی بعد برای سربازی در نیروی زمینی بازی کرد.

محمدی سال ۹۳ : روزی به تمرینات تیم راه آهن رفتم و به آقا حمید استیلی گفتم بچه پایین شهر هستم و زحمت زیادی کشیدم، می شود مرا ببینی، ایشان هم لطف کردند از من تست گرفتند
همان روز به عضویت راه آهن درآمدم.

قرارداد او در سال ۹۳ با راه آهن ۵۰ میلیون و در فصل بعدی ۲۰۰ میلیون بود، باشگاه ترک گروژنی روسیه با پرداخت ۱/۳ میلیارد تومان رضایت نامه او را از راه آهن گرفت.

میلاد بعد از ۳ سال حضو در تیم احمد گروزنی روسیه حالا از سال ۲۰۱۹ در تیم خنت بلژیک بازی می کند و از بازیکنان تاثیر گذار تیم اش می باشد.

در ایران الگوی فوتبالی ام مجتبی محرمی است
فیلم های بازی آقا مجتبی را دیدم و از آن گذشته او بچه محل ماست، در خارج هم بازی ژوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا را خیلی دوست دارم چون بارسایی هستم.

درخشش و سرعت فوق العاده او باعث شد کارلوس کیروش به او میدان بازی دهد به همین دلیل تجربه بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را در کارنامه خود دارد.

آقا میلاد محمدی روز یکشنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ در ۲۶ سالگی به جرگه متاهلان پیوست.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید