مقاومت اسلامی عراق در بیانیه شدید اللحنی علیه اشغالگران آمریکایی، اعلام کرد: آمریکاییها فقط زبان زور را می فهمند.

بیانیه شدید اللحن مقاومت عراق علیه اشغالگران آمریکایی

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: درخواست مقاومت اسلامی، مصوبه مجلس و خواسته مردم برای اخراج نیروهای خارجی از عراق به علت فریبکاری آمریکا برای اجرای خواسته های پلیدش در منطقه اجرایی نشده است.

در این بیانیه آمده است: تن دادن آمریکا به درخواست دولت عراق برای تشکیل کمیته مشترک، نیز به خاطر ضربه های مهلک مقاومت است.

مقاومت اسلامی عراق بیان کرد: آمریکا فقط زبان زور را می فهمد و در طول سالهای جنگ چیزی جز خیانت و ظلم از او ندیده ایم. تحرکات جدید با هدف وقت کشی و توطئه علیه مقاومت برای جنایات بیشتر و طرحهای شیطانی برای آسیب رساندن به ملت و امت اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: واکنش مقاومت به این ادعا، تداوم عملیات جهادی علیه نیروهای خارجی است. بهتر است که تا زمانی که نیات واقعی آنها و جدیدت تعهد آنها برای خروج نیروهای متجاوز از عراق مشخص نشود و پهپادها و جنگنده ها و سایر هواپیماهای آنها به طور کامل کشور را ترک نکنند؛ گفتگویی درباره این عقب نشینی ادعایی صورت نگیرد حریم هوایی و فرماندهی عملیات مشترک باید به طرف عراقی واگذار و افسران آمریکایی خارج شوند.

مقاومت اسلامی عراق بیان کرد: در عین حال که ما از مواضع برادرنمان که هیمنه خارجی را مورد مخالفت قرار می دهند، کمال تشکر را داریم، درباره تبعات اعطای مصونیت به هر قدرت خارجی به هر بهانه ای، علاوه بر این هرگونه تعهد از طرف دولت یا سرویس های امنیتی عراق هشدار می دهیم که اگر این اتفاق رخ دهد، خیانت تاریخی به عراق و خون شهدای آن خواهد بود.

لازم به ذکر است که با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران‌های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن‌های رژیم تل‌آویو، هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است.

در این بین گروه‌های عراقی با هدف قرار دادن بیش از یک‌صد باره پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالا است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید