در طی جلسه‌ای که نکونام با خطیر برگزار کرد سرمربی استقلال لیست بازیکنان مورد نظرش را تحویل داد.

فهرست بازیکنان مدنظر نکونام/ دو ستاره در راه استقلال

به گزارش سلامنو به نقل از خبرورزشی، استقلال در نیم فصل دوم به دنبال تقویت تیمش می‌باشد. سرمربی استقلال طی جلسه و صحبت‌هایی که با علی خطیر داشت لیست بازیکنان مورد نظرش را ارائه دادمدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال باشگاه استقلال در ادامه ملاقات‌های اخیرشان، بار دیگر با یکدیگر دیدار کرده و درباره فهرست بازیکنان مدنظر سرمربی آبی‌ها به توافق رسیدند.

علی خطیر و جواد نکونام، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال باشگاه استقلال امروز به منظور بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف از جمله جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر، جلسه‌ای را برگزار کردند.

فهرست بازیکنان مدنظر نکونام، موضوع اصلی این جلسه بود که بیش از یک ساعت طول کشید و در پایان مقرر شد تا اوسط هفته آینده ۲ بازیکن حاضر در آخرین فهرست نکونام جذب استقلال شوند.

همچنین آبی‌ها قصد دارند فردا یک بازی دوستانه برگزار کنند و درصدد برگزاری این بازی در زمینی غیر از کمپ حجازی هستند. با این حال، کمپ حجازی همچنان گزینه جایگزین برای برگزاری این دیدار است.

علاوه بر این، نکونام امروز پس از جلسه با خطیر، با تیم رسانه ای استقلال نیز جلسه برگزار کرد و تمرین آبی‌ها نیز با یک ساعت تاخیر شروع شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید