در این مطلب چند عکس کمتر دیده شده از چند چهره مشهور ایرانی در کنار پدرانشان را به اشتراک گذاشتیم، تماشایش خالی از لطف نیست.

عکس‌های کمتر دیده شده از چند بازیگر در کنار پدرانشان

به گزارش سلام نو،در این مطلب چند عکس کمتر دیده شده از چند چهره مشهور ایرانی در کنار پدرانشان را به اشتراک گذاشتیم، تماشایش خالی از لطف نیست.

بهرام رادان

رادان

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران، بازیگر سینما و تئاتر است فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم «سنتوری» سوپر استار شد. بهرام رادان در شهر تهران بعنوان فرزند آخر یک خانواده شش نفری به دنیا آمده است، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و 2 خواهر و 1 برادر دارد.

امین حیایی

حیایی

امین حیایی هنرپیشه و خواننده ایرانی متولد 19 خرداد سال 1349 در شهر تهران است.پدر او شغل آزاد داشت و مادرش معلم بود. او برادری کوچکتر از خودش به نام امید دارد. او فقط یک خواهر داشت که در سال 1370 و در سن 21 سالگی بر اثر سرطان فوت شد.

سحر دولتشاهی

دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر و مجری سابق است .فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد.مادرش «فرشته عدل» نائیب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش «فضلی» مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات می باشد.یک برادر بنام «روزبه» و یک خواهر «نسیم» دارد که هر دو ساکن خارج کشور هستند.

نگار جواهریان

جواهریان

نگار جواهریان متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از ۱۵ سالگی وارد تئاتر شد سپس صداپیشگی را تجربه کرد و حالا ترجمه هم می کند.نگار جواهریان در شهر تهران به دنیا آمد، مرحوم پدرش مهندس راه و ساختمان و مادرش خانه دار است دو خواهر بنام «نازنین» و «نگین» و یک برادر دارد و مادر و خواهرش و بسیاری از بستگانش مدتی هاست ساکن شهر مونترال کانادا می باشند.خیلی تئاتر دوست داشتم، با پدر و مادرم زیاد برای تماشای تئاتر می رفتیم پدرم با این که مهندس راه و ساختمان است، قبلا به خاطر علاقه اش در مالکیت سینما تئاتر کوچک شریک بود، بابابزرگم هم از آن عشق سینماهای قدیمی بود.

بهنوش طباطبایی

بهنوش

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران می باشد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی یک خواهر نیز به نام تینوش دارد. تحصیلات بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.

نیکی کریمی


کریمی

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس ازانقلاب ۱۳۵۷ است که در فیلم‌های مهمی نقش‌آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود

ساره بیات

بیات

ساره بیات (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۸) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۸۰ وارد کار تئاتر شد و پس از تحصیل بازیگری، در مجموعه تلویزیونی یک مشت پر عقاب (۱۳۸۶) حضور یافت. نخستین حضور سینمایی او در فیلم مقاد شیطانی (۱۳۸۹) بود. بیات برای بازی در نقش مکمل فیلم تحسین‌شدهٔ جدایی نادر از سیمین (۱۳۸۹) به‌همراه بازیگران زن این فیلم برندهٔ خرس نقره‌ای شد.. او همچنین برای بازی در نقش اصلی فصل فراموشی فریبا (۱۳۹۲) و آاادات نمی‌کنیم (۱۳۹۴) نامزد سیمرغ بلورین شد.

علی شادمان

شادمان

علی شادمان متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ در ایلام، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که در دبیرستان تجربی خوانده و از ۱۰ سالگی جلوی دوربین می باشد و حالا از علاقمندان عکاسی است. محمد علی شادمان بعنوان فرزند اول خانواده در شهر ایلام به دنیا آمده است. پدرش «مسعود شادمان» دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش «بتول رشنوادی» معلم علوم است و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا» دارد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید