محمد عمری با انتشار یک متن خاص در کپشن اینستاگرامش از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

خداحافظی محمد عمری از پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، محمد عمری از فصل بیست و یکم بت نظر یحیی در ترکیب سرخ ها قرار گرفت و در لیگ بیست و دوم مهره موثری در کسب سه‌گانه داخلی قرمزها بود.

با این حال عمری در فصل جدید با توجه به ختلافات پیش آمده با رضا درویش نتوانست تا پایان فصل قرمزها را همراهی کند و خودش تصمیم گرفت زودتر سرباز بشود.

او در پست اینستاگرامش با انتشار یک متن خاص نوشت:"

در قضاوت همه حق را به تو دادند ولی
قصه اینجاست که من راز نگه‌دار ترم

با عرض سلام و ارادت خدمت هواداران ارتش سرخ؛ خدا، خانواده و لطف هواداران پرسپولیس؛ مثلثی که مرا در طوفان های زندگی حفظ کرده است و همیشه شعله امید در روز های تاریک درونم بوده است. مگر می‌شود لحظات شیرینی که نام بزرگ پرسپولیس برای من رغم زده است را نادیده گرفت؟

چه کسی میتواند آبرویی که نخست خدا و سپس باشگاه بزرگ پرسپولیس به من عطا کرده است را منکر شود؟ اما عزیزان، زمانی ادعای عشق و وفادری صحت دارد، که بتوانیم برای خود احترام قائل باشیم.

"احترام به خود" برای محمد عمری به معنای صفر های یک قرارداد نیست؛ "احترام به خود" برای من به معنی توقعات گزاف نیست. بلکه بنده احترام را در الفبای رفتار اجتماعی و انسانیت در تعاملات فارغ از هر جایگاهی که داریم، خلاصه می‌کنم.

مقصد این هجرت موقت گواه دوری این تصمیم از مادیات است. امیدوارم دعای خیر شما هواداران عزیز در دو خدمتی که پیش رو دارم همراهم باشد. اول، خدمت به میهن که ضوابط کشورم برای تمام جوانان در نظر گرفته؛ دوم، خدمت به باشگاه بزرگ پرسپولیس

که در صورت شایستگی مجدد، ضوابط قلبم فرمان آن را می‌دهد.
فرزند پرسپولیس، محمد عمری."

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید