مقاومت اسلامی عراق مسئولیت حمله به پایگاه آمریکا در سوریه را بر عهده گرفت.

حملات موشکی به پایگاه آمریکا در سوریه

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، شبکه خبری المیادین همچنین خبر داد که صدای چند انفجار از داخل پایگاه نظامیان آمریکا در شهر الشدادی واقع در استان الحسکه شنیده شده است.

به گفته خبرنگار این شبکه، پدافند نیروهای آمریکایی در تلاش است موشکهای شلیک شده به سمت این پایگاه را رهگیری کند.

المیادین همچنین گزارش داد که رورستای «الخضراء» واقع در استان دیرالزور (شرق سوریه) هدف حمله قرار گرفته است. خوابگاه نظامیان آمریکایی در این روستا قرار دارد.

گروه مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت و تأکید کرد که این حملات با پهپاد صورت گرفته است. به گفته مقاومت عراق، در حمله به دیرالزور، پایگاه آمریکاییها در میدان نفتی العمر هدف قرار گرفت.

منابع خبری عراقی شامگاه گذشته گزارش دادند که مناطق اطراف پایگاه عین الاسد واقع در غرب این کشور هدف حمله راکتی قرار گرفته است. این پایگاه، محل استقرار نظامیان آمریکایی است.

یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق، ضمن تأیید این حملات، خبر داد که این حمله با چند فروند موشک صورت گرفته و موشکها نیز از منطقه البغدادی شلیک شده است.

شبکه خبری اسکای نیوز به نقل از منابع عراقی گزارش داد که این حمله، بزرگترین حمله‌ای بوده است که گروههای مقاومت به پایگاه آمریکا داشته‌اند. برخی از منابع، تعداد راکتهای شلیک شده را ۲۰ عدد اعلام کرده‌اند.

گروههای مقاومت در واکنش به حمایتهای آمریکا از تداوم جنگ غزه، همچنان در حال هدف قرار دادن پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در منطقه هستند و تأکید دارند که تا اخراج کامل آمریکا از عراق و منطقه، قطعا به این حملات ادامه خواهند داد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید