رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: پاسخ به آمریکایی‌ها به حمله اخیر محدود نخواهد شد و در مواجهه با آنها تردیدی راه نخواهیم داد. ما به هر تجاوز آمریکایی پاسخ خواهیم داد.

حمله یمن به ناو آمریکایی با ۲۴ پهپاد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: پاسخ به آمریکایی‌ها به حمله اخیر محدود نخواهد شد و در مواجهه با آنها تردیدی راه نخواهیم داد. ما به هر تجاوز آمریکایی پاسخ خواهیم داد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود درباره آخرین تحولات منطقه گفت: حمله به ناو آمریکایی با ۲۴ پهپاد و چندین موشک انجام شد، پاسخ به هرگونه تجاوز آمریکا این بار در سطحی بالاتر انجام خواهد شد.

وی افزود: موضع آمریکا و انگلیس برای تامین امنیت کشتی های اسرائیلی و یا کشتی های مرتبط با رژیم اسرائیل به منظور ادامه دادن این رژیم به جنایاتش در غزه، هیچگاه ما را از انجام وظایف خود در قبال فلسطین بازنخواهد داشت. موضع یمن در ممانعت از عبور کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی موضعی مؤثر است و خسارات زیادی به اقتصاد دشمن وارد کرده است.

او تاکید کرد: حمله آمریکا به نیروی دریایی یمنی نشان دهنده تأثیر موضع ما بر دشمن اسرائیلی و همچنین آمریکایی ها و انگلیسی ها است. صبر ما طولانی است و مردم ما بر موضع خود ثابت و استوار هستند و بازنده کسی است که خود را در حمله به مردم ما برای خدمت به اسرائیل دخیل می کند. اگر رویارویی مستقیم باشد، آماده انجام آنچه لازم است هستیم و با جسارت تمام می‌جنگیم.

الحوثی با بیان اینکه اقدامات یمن در دریا خسارات هنگفتی را برای اقتصاد دشمن صهیونیستی و کسانی که در کنار آن ایستاده و از آن حمایت می کنند، داشت، گفت: هرکس موقعیت یمن را دست کم گرفت و سعی کرد آن را به سخره بگیرد، پس از مشخص شدن نفوذ آن، مجبور به اعتراف شد.

وی ادامه داد: امت اسلامی با آزمون، چالش ها و خطرات بزرگی از سوی دشمنان خود مواجه است که در رأس آن لابی صهیونیستی یهودی قرار دارد، صهیونیست ها دشمن همه مسلمانان هستند نه فقط مردم فلسطین.

وی هدف قرار دادن مسجد الاقصی را در چارچوب دشمنی با دین و ملت اسلام دانست و تمام اعمال یهودیان در صحن های آن را نفرت و تجاوز خواند و گفت: یهودیان صهیونیست دارای مجموعه‌ای از خصومت و نفرت هستند که خود را در ارتکاب فجیع‌ترین جنایات علیه ملت فلسطین با جسارت و کینه تمام نشان می‌دهد، اما آنها دشمن همه مسلمانان و نه فقط مردم فلسطین هستند. وی ادامه داد: یهودیان صهیونیست ۷۵ سال است که در ارتکاب فجیع ترین جنایات علیه ملت فلسطین دست داشته‌اند.

الحوثی با اشاره به اینکه دشمن اسرائیلی بر جنایت و گرسنگی و محاصره شدید اصرار دارد، گفت: صهیونیست‌ها می کوشند تا اینگونه وانمود کنند که تمام این حوادث به ۷ اکتبر بازمی گردد تا حماس مقصر شناخته شود، بی عدالتی ۷۵ ساله را پنهان کند. حال آنکه مظلومیت مردم فلسطین از چندین دهه تاکنون ادامه دارد. امت ما وظیفه انسانی و اخلاقی و ایمانی نسبت به جنایات هولناک صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین دارد. دشمن صهیونیستی بر ادامه دادن به جرم و جنایت در حق ملت فلسطین اصرار دارد و آمریکایی ها با وقاحت تمام با آتش بس مخالفت می‌کنند و بمب و مهمات و پول در اختیار صهیونیست‌ها قرار می دهند.

او در بخشی دیگر از اظهارات خود گفت: وقتی موضوع مفاسد اخلاقی، جنایات و منکرات اخلاقی و ارزشی مطرح می شود، غرب به بحث آزادی و حقوق می پردازد. اتفاقی که در غزه رخ می‌دهد شرم آور و یک رسوایی دوباره است، اما حافظه ضعیف عرب همیشه به رویدادهای تازه نیاز دارد.

الحوثی از همه مردم کشورهای حوزه خلیج فارس خواست تا کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کنند.او از مردم مصر خواست که به مسئولیت اخلاقی، اسلامی و انسانی خود در تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی عمل کنند. وی همچنین از امت اسلامی خواست به ندای زنان و کودکان فلسطین گوش فرا دهند. دریچه قلب خود را بگشایند و بر اساس وجدان خود با آنها برخورد کنند و به وظایف خود در قبال آنها عمل کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید