ملی‌پوش اسبق استقلال ، ۱۰ سال قبل اعترافی تاریخی و بزرگ انجام داد.

سیگار کشیدن ملی پوش استقلال از ۱۴ سالگی / اعتراف بزرگ

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، ملی‌پوش اسبق استقلال که حالا یکی از دستیاران جواد نکونام در این تیم تلقی می‌شود، ۱۰ سال قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی اعترافی تاریخی و بزرگ انجام داد.

۱۰ سال قبل بحث‌های بسیار زیادی پیرامون استفاده فوتبالیست‌ها از سیگار و قلیان مطرح شد و این شایعه نیز بر سر زبان‌ها افتاد که در اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید برخی ملی‌پوشان به دور از چشم کادر فنی سراغ قلیان می‌روند.

در چنین وضعیتی مهدی هاشمی‌نسب مربی کنونی استقلال با صراحت از سیگاری بودن خود سخن به میان آورد! هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرورزشی که نوزدهم دی ماه سال ۹۲ منتشر شد، پیرامون سیگار و قلیان کشیدن فوتبالیست‌ها گفت: این اتفاق اصلا خوب نیست اما من خودم هم اهل سیگار هستم و اعتراف می‌کنم از ۱۴ سالگی سیگار می‌کشم. البته کار را در جمع‌های خودمانی انجام می‌دهم و هرگز در اماکن عمومی سیگار نمی‌کشم چون برای وجهه ورزش خوب نیست. این را نیز بگویم که قضیه صرفا به فوتبال محدود نمی‌شود چون من خودم قهرمان المپیک می‌شناسم که اهل دود است و سیگار می‌کشد!

مهدی هاشمی نسب در ادامه این مصاحبه مدعی شد وقتی در پرسپولیس، استقلال و تیم ملی بازی می‌کرد، مربیان این تیم‌ها نیز می‌دانستند او سیگار می‌کشد اما با وجود استعمال دخانیات، از بازیکنان غیرسیگاری خیلی بیشتر می‌دوید! دستیار کنونی جواد نکونام در آن زمان اعتراف کرد که یک بار جهت ترک سیگار اقدام کرد اما تلاشش ناموفق بود.

 مهدی هاشمی‌نسب: از ۱۴ سالگی سیگار می‌کشم!

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید