رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی، افزایش نرخ ارز و رشد تقاضا را عامل این تغییر قیمت اعلام کرد.

قیمت سکه بیش از یک میلیون گران شد! + افزایش ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی سکه
به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی، افزایش نرخ ارز و رشد تقاضا را عامل این تغییر قیمت اعلام کرد.

هفته پر جنب و جوش بازار طلا به پایان رسید؛ هفته‌ای که در اوایل آن شایعات مربوط به افزایش نرخ مالیات و شروع به کار سامانه پایانه‌های فروشگاهی باعث شد برخی مغازه‌داران دست از کار بشکند اما با برطرف شدن این مسئله و تکذیب اخبار تغییرات نرخ مالیات باعث بازگشایی مجدد بازار از روز یکشنبه شد.

اما این هفته به دلیل فرارسیدن روز زن بازار طلا رنگ مشتری را به خود دید مسئله‌ای‌ که رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما آن را تایید کرد و اظهار داشت: در بازار طلا به دلیل نوسان نرخ ارز و افزایش تقاضا به دلیل مناسبت روز زن قیمت‌ها افزایشی شد.

وی اضافه کرد: در طول هفته قیمت انس جهانی ۱۱ دلار کاهش داشت اما از روز سه‌شنبه در بازارهای داخلی شاهد افزایش قیمت سکه و طلا بودیم به طوری که هر گرم طلای ۱۸ عیار به طور متوسط در طول هفته ۳۲ هزار تومان گران شد و سکه نیز رشد ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی داشت.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۲ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است قیمت هر قطعه سکه تمام ۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۲۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۱ میلیون تومان و سکه یک گرمی نیز ۶ میلیون تومان است همچنین حباب سکه در محدوده ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید