جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکومیت حادثه تروریستی در شهر کرمان، این حادثه را بزدلانه خواند و تاکید کرد که چنین اقدامی انسجام امت اسلامی را بیشتر خواهد کرد.

واکنش جهاد اسلام فلسطین به حادثه تروریستی در کرمان

به گزارش سلام نو به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای حادثه تروریستی در کرمان را محکوم کرد.

جهاد اسلامی اعلام کرد: «انفجار بزدلانه در شهر کرمان ایران و هدف قرار دادن گروهی از شهروندان ایرانی در اطراف آرامگاه فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی رحمه الله را محکوم می‌کنیم».

این گروه مقاومت فلسطین اضافه کرد: «بدین وسیله ما به ملت عزیز ایران و رهبری این کشور تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای شهدا رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسألت داریم.

جهاد اسلامی در پایان تاکید کرد: «چنین تجاوز شرورانه‌ای در حق مردم بی‌گناه انسجام ملل امت اسلامی و تمسک آن‌ها به مقاومت را که شهید سلیمانی همواره یکی از سمبل‌های آن باقی خواهد ماند، بیشتر خواهد کرد».

عصر امروز در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان در مراسمی که برای سالروز شهادت فرمانده شهید نیروی قدس سپاه در کرمان تدارک دیده شده بود، صدای ۲ انفجار به گوش رسید که لحظاتی بعد منابع خبری به نقل از منابع آگاه این دو انفجار را تروریستی اعلام کردند.

تاکنون دست‌کم ۷۳ شهروند ایرانی در پی این دو انفجار تروریستی به شهادت رسیده‌اند و حداقل ۱۷۰ ایرانی مجروح شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید