دادستان کل کشور گفت: مجازات جاسوسان مرتبط با سرویس اطلاعاتی اسرائیل که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند نشان دهنده این است که امنیت کشور و مردم خط قرمز نظام است.

دادستان کل کشور:  قوه قضاییه در برخورد با خائنین هیچ اغماضی ندارد / جاسوسی و خیانت به کشور در تمام دنیا مجازات سنگینی دارد

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، دادستان کل کشور گفت: مجازات جاسوسان مرتبط با سرویس اطلاعاتی اسرائیل که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند نشان دهنده این است که امنیت کشور و مردم خط قرمز نظام است و قوه قضاییه در برخورد با خائنین به کشور و ملت و همچنین اخلالگران در امنیت هیچ اغماضی ندارد.

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، جلسه شورای معاونین دادستانی کل کشور به ریاست حجت الاسلام موحدی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دادستان کل کشور با گرامیداشت حماسه ۹ دی، این روز را یوم الله دانست و گفت: روز نهم دی در حقیقت روز نه گفتن ملت سرافراز و بصیر ایران به فتنه سال ۸۸ و پاسخ آری به نظام جمهوری اسلامی ایران است.  

وی گفت: ۹ دی روز بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. در این روز مردم آمدند و آتش فتنه را خاموش کرده و قطار رو به حرکت فتنه را متوقف و از ریل فتنه‌گری در آینده خارج نمودند.

موحدی به نقش مردم در حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در روز ۹ دی نقش مردم در جمع کردن بساط فتنه گران یک نقش بسیار مهم بود که برگرفته از بصیرت افزایی مقام عظمای ولایت بوده و در راستای ولایتمداری و دینداری مردم شکل گرفت. حادثه ۹ دی موجب شد کسانی که با بهانه تقلب در انتخابات به دنبال فتنه‌گری در کشور بودند در اهداف و برنامه‌های خود دچار شکست و تحقیر شوند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه، عزت و استقلال دو مولفه اساسی و مهم برای مردم و ملت ایران است گفت: استقلال سیاسی کشور هزینه دارد. امروزه برخی از کشورها به ظاهر حکومت‌های مستقلی دارند اما در حقیقت وابسته بوده و استقلال سیاسی واقعی ندارند. بحمدالله نظام جمهوری اسلامی ایران با اینکه پس از انقلاب اسلامی مورد انواع تهاجمات و دشمنی‌های مختلف قرار گرفته، اما هیچگاه از آرمان و ارزش‌های انقلاب فاصله نگرفته و به برکت خون شهدا استقلال سیاسی خود را حفظ کرده است.

دادستان کل کشور در ادامه با تسلیت شهادت شهید سید رضی موسوی، او را مجاهد مخلص انقلاب دانست و گفت: شهید رضی موسوی از یاران فداکار شهید سلیمانی بود که شهادت، بهترین پاداش برای مجاهدت‌های خاموش وی بود. اگرچه نظام یک نیروی انقلابی و مخلص و ولایتمدار را از دست داد اما دشمن کوردل بداند ایران عزیز با این اقدامات پست و رذیلانه از اهداف بلند خود که همانا سرنگونی طاغوت و استکبار است دست نخواهد کشید.

موحدی ادامه داد: این اقدام دشمن نشانه ضعف و زبونی رژیم جعلی صهیونیستی است. اسرائیل و هم‌پیمانان او از توانمندی و ایثار شهدایی همچون سید رضی موسوی به شدت وحشت دارد و سعی می‌کند با این اقدامات بزدلانه بر شکست‌های مفتضحانه خود سرپوش بگذارد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر اسرائیل‌‎ ‌‏قدرت پیدا کند، اکتفا به بیت‌المقدس نمی‌کند گفت: همچون همیشه معتقد هستیم که اسرائیل یک رژیم جعلی و فاسد است که اگر جلوی ظلم و فساد این رژیم جعلی و اشغالگر گرفته نشود کل کشورهای منطقه از آسیب و ظلم او در امان نخواهند بود.

دادستان کل کشور در ادامه به مجازات چند «جاسوس مرتبط با رژیم صهیونیستی» اشاره کرد و گفت: جاسوسی و خیانت به کشور در تمام دنیا مجازات سنگینی دارد. لذا مجازات جاسوسان مرتبط با سرویس اطلاعاتی اسرائیل که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند نشان دهنده این است که امنیت کشور و مردم خط قرمز نظام است و قوه قضاییه در برخورد با خائنین به کشور و ملت و همچنین اخلالگران در امنیت هیچ اغماضی ندارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید