یک مقام نظامی صهیونیست در واکنش به ترور سردار موسوی گفت که ایران ما را غافلگیر خواهد کرد.

اعتراف مقام اسرائیلی: ایران ما را غافلگیر خواهد کرد

به گزارش سلام نو به نقل از المیادین، کوبی مروم، سرهنگ نظامی صهیونیست در واکنش به ترور شهید سردار سید رضی موسوی گفت که ایران هوشمند و غافلگیرکننده است و در میدان‌های دیگر ما را غافلگیر خواهد کرد.

وی گفت که ایران ممکن است با حملات گسترده از خاک سوریه و یا دریا ما را هدف قرار دهد و حتی ممکن است مقامات ارشد صهیونیستی در خارج از سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهد.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از این مقام نظامی صهیونیست اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در تنگنای راهبردی واقعی در جبهه شمالی قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید اعتراف کنیم که حملات اسرائیل در بازدارندگی و تغییر واقعیت موفقیت‌آمیز نبوده است خاطرنشان کرد که حزب الله اوضاع امنیتی در مرزها ایجاد کرده و ده ها هزار صهیونیست از آن منطقه جا به جا شدند.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران بامداد سه‌شنبه و در واکنش به ترور «سید رضی موسوی» مستشار ارشد ایرانی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شهادت مستشار ایرانی مبارزه با تروریسم در سوریه، آقای سیدرضی موسوی را به خانواده محترم ایشان و دو ملت ایران و سوریه، صمیمانه تسلیت می‌گویم».

وزیر خارجه ایران به سوابق سردار موسوی اشاره کرد و نوشت: «این شهید بزرگوار سال‌ها در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تامین امنیت ایران و منطقه علیه تروریست‌ها دلیرانه مبارزه کرد».

امیرعبداللهیان به رژیم صهیونیستی هشدار داد و نوشت: «تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد.»

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم دوشنبه شب در ارتباط با این ترور، در یک موضع گیری رسانه‌ای تاکید کرد: «ایران حقوق خود را برای پاسخ به ترور شهید موسوی در زمان و مکان مناسب محفوظ می‌داند».

کد خبرنگار: ۱۵
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید