نماینده تهران در مجلس گفت: در برخی رسانه‌ها این‌گونه مطرح می‌شود که اصلاح‌طلبان در تهران به لیست واحد نزدیک شده‌اند اما اصولگرایان چند لیست دارند.

یزدی‌خواه، نماینده تهران: لیست‌های اصولگرایان برای انتخابات مجلس دوازدهم حداکثر به دو لیست می‌رسد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، نماینده تهران در مجلس گفت: به احتمال بسیار زیاد، لیست‌های اصولگرایان برای انتخابات مجلس دوازدهم، از تکثر موجود خارج می‌شود و حداکثر به دو لیست می‌رسد.

سیدعلی یزدی‌خواه، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم افزایش مشارکت در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: ما خوشحال می‌شویم که همه گروه‌های سیاسی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران، در انتخابات شرکت کنند و در ادامه و در صورت کسب رأی، نمایندگی بخشی از افکار عمومی را در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

وی افزود: حضور گروه‌های سیاسی چارچوب‌دار نظام در انتخابات، به افزایش مشارکت آحاد جامعه در انتخابات کمک شایانی خواهد کرد و برنده مشارکت همگانی، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است؛ مشارکت بالا باعث افزایش قدرت نرم و افزایش توان دیپلماسی و چانه‌زنی ایران در دنیا خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی رسانه‌ها این‌گونه مطرح می‌شود که اصلاح‌طلبان در تهران به لیست واحد نزدیک شده‌اند اما اصولگرایان چند لیست دارند؛ در پاسخ باید توضیح بدهم که این ادعاها، صرفاً گمانه‌زنی هستند و در انتخابات مجلس یازدهم نیز این بحث‌ها مطرح بود اما در نهایت دیدیم اصولگرایان به اجماع رسیدند و در برخی نقاط کشور از جمله تهران، پیروز انتخابات شدند.

یزدی‌خواه گفت: به احتمال بسیار زیاد، لیست‌های اصولگرایان برای انتخابات مجلس دوازدهم، از تکثر موجود خارج می‌شود و حداکثر به دو لیست می‌رسد؛ البته امیدواریم اصولگرایان به لیست واحد در تهران برسند و مقدمات این کار هم در حال فراهم‌شدن است.

وی اظهار کرد: جریان‌های سیاسی اصولگرا در حال حاضر جلسات همگرایی تشکیل می‌دهند و با همدیگر، درباره شاخص‌های کاندیدای اصلح و نیازهای اصلی جامعه رایزنی می‌کنند و هدف از این جلسات آن است که هم از نظر تخصصی، وزن مجلس آینده بالا برود و هم شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

لینک کوتاه کپی لینک

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید