با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه به کشور احتمال می رود به دلیل برودت هوا مدارس در برخی استان ها در روز دوشنبه ۴ دی تعطیل اعلام شود.

مدارس این شهرها فردا دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ تعطیل شدند؟

به گزارش سلام نو، با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه به کشور احتمال می رود به دلیل برودت هوا مدارس در برخی استان ها در روز دوشنبه ۴ دی تعطیل اعلام شود.

در صورتیکه مدارس هر استان در روز شنبه تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش از این مدارس برخی شهرهای اردبیل به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شد.

تکمیلی ۱//افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان،‌ خوزستان، چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران، رعدوبرق، وزش باد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است.

شدت بارش‌های امروز برای استان‌های کرمانشاه،‌ غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی است. دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق واقع در شمال شرق، شمال غرب و غرب بارش روی می‌دهد.

سه‌شنبه و چهارشنبه برای کشور جو آرام و پایداری پیش بینی شده و روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پیش‌بینی می‌شود. از سه‌شنبه تا پنجشنبه با توجه به پایداری و سکون هوا افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی انتظار می‌رود.

امروز در شمال غرب،‌غرب، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز،‌غرب سواحل دریای خزر، دوشنبه در شمال غرب،‌ شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید روی می‌دهد. دریای خزر فردا و از دوشنبه تا پنجشنبه خلیج‌فارس مواج است.

در حال تکمیل...

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید