مهدی یغمایی خواننده پاپ موسیقی ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی از لحظه‌ای که فکر می‌کردند از او همسرش دارند فقط یه عکس ساده می‌گیرند منتشر کرد .

پشت صحنه بامزه از عکاسی یلدا مهدی یغمایی و همسرش + فیلم

به گزارش سلام نو، مهدی یغمایی متولد 21 مرداد 1355 در شاهرود، خواننده است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی کاربردی از دانشگاه شاهرود می باشد که از 17 سالگی با نواختن پیانو شروع کرد و با داوری در برنامه «شبک کوک» مشهور شد.

در شهر شاهرود بعنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمد و دو خواهر و یک برادر کوچکتر دارد، پدرش مداح و اصالتا اهل اصفهان است.

مهدی یغمایی در سال 1377 وقتی 22 ساله بود با سبکی نو و جدا از موسیقی سنتی بصورت جدی با صدا و سیمای سمنان وارد همکاری در زمینه آواز سنتی شددر سال های اولیه فعالیت، با ساخت کلیپی با نام «صدای آخری» برای شبکه ماهواره ای «ایران موزیک» و «MITV» موجب شد از سال 82 تا 88 ممنوع الکار شود.

او سال 88 با آلبوم «سلام» مجوز حضور در مارکت موسیقی را بدست آورد.

در سال 1390 وقتی 35 ساله بود با خواندن تیتراژ برنامه ماه عسل احسان علیخانی بنام «حس می‌ کنم تورو» چهره و صدایش مورد توجه قرار گرفت.

مهدی یغمایی در سال 1394 در برنامه استعدادیابی «شب کوک» کنار اساتید دیگری همچون «فریدون آسرایی»، «فرهاد برنجان» و «پوریا حیدری» حضور داشت.

این برنامه با اجرای باربد بابایی در شبکه نسیم با استقبال خوبی مواجه شد اما در نهایت اجازه ادامه آن داده نشددر چند سال اخیر می گفت مادرش به شدت اصرار دارد او ازدواج کند، در نهایت زمستان 1397 در 42 سالگی با خام «نگار ناصری» ازدواج کرد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید