روزبه نعمت الهی خواننده پاپ موسیقی ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی به مناسبت شب یلدا از همخوانی خودش به همراه مادر و برادرش منتشر کرد و نوشت : همصدا می‌شویم با ترانه‌های کهن میهن به چلچراغ فرهنگ ایران عزیز، به سادگی قلب شما و زیبایی هنر زنان وطنم.

همخوانی زیبای روزبه نعمت‌الهی به همراه مادرش در شب یلدا + فیلم

به گزارش سلام نو، روزبه نعمت الهی متولد تیر ماه ۱۳۵۸ در تهران، خواننده است فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است، تخصص اش در ویلون زدن می باشد، مادرش فرشته جواهری خواننده و ردیف خوان موسیقی بود و پدرش محقق و استاد دانشگاه هست.

او که با نوازندگی شروع کرده بود روزی فکر نمی کرد خواننده شود با تشویق دوستان و خانواده اش برای اولین بار با پدرش شعر مولانا را با یک شعر از شاعر امروزی به صورت کلاسیک ترکیب کرد و با همککاری استاد فریدون شهبازیان اولین آلبوم خود بنام سرزمین مادری رو منتشر کرد.

زندگی خارج از شهر حالم را بهتر می کند؛ البته گاهی دلم برای ترافیک شهر تنگ می‌شود می آیم و در ترافیک شهر رانندگی می کنم من برای اینکه خودم را پیدا کنم خیلی کارها کرده‌ام به عنوان مثال پشت چراغ قرمز شیشه ماشین‌ ها را تمیز کرده‌ ام فقط برای اینکه غرور خودم را از بین ببرم.

من به جز کار خوانندگی ام از ۱۶ سالگی کار تجارت می کردم هم کار واردات کردم هم کار صادرات در زمینه ساخت و ساز هم فعالیت داشتم و حالا تبدیل به یک برند شده ام این برندسازی در فعالیت تجاری من هم نقش مثبت داشته است.

روزبه نعمت الهی به نظر من عشق واقعی فقط عشق به خدا و عشق به حضرت علی (ع) است و شکست عشقی همه داشتند، آقی نعمت الهی ازدواج نکرده و هنوز مجرد هستند

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید