سردار آزمون، ملی‌پوش تیم فوتبال آاس رم، با انتشار یک استوری اینستاگرامی از گزینش میهمانان ویژه‌برنامه‌های صداوسیما در شب یلدا به تندی انتقاد کرد.

استوری تند سردار آزمون علیه صداوسیما / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از برترین‌ها، سردار آزمون، ملی‌پوش تیم فوتبال آاس رم، با انتشار یک استوری اینستاگرامی از گزینش میهمانان ویژه‌برنامه‌های صداوسیما در شب یلدا به تندی انتقاد کرد و نوشت: «صداوسیما در انتخاب میهمانان ویژه‌برنامه شب یلدا کاری کرد کارستان! چه‌طور شعور ما مخاطبین مورد توهین قرار گرفت؟»

آزمون با انتقاد از دعوت نوجوانی که به واسطه استفاده از عبارت «این واقعیه یا کیکه؟» در بین کاربران فارسی‌زبان فضای مجازی شهرت پیدا کرده، نوشت: «به جای اینکه یک نوجوان یا جوان مستعد و موفق به برنامه دعوت شود و از کارهای بزرگش برای الگوسازی بگوید، کسی را روی آنتن دیدیم که با جمله "واقعیه یا کیکه" مشهور شد و در تصمیمی حیرت‌انگیز خیلی زود سر از تلویزیون درآورد. پس از الگوسازی برای نوجوان‌های ما کجا رفت؟»

مهاجم تیم ملی فوتبال در ادامه نوشت: «با تمام احترام برای این نوجوان، صداوسیما جای او نبود. جای فرد موفقی بود که بتواند الگویی حتی برای ما بزرگ‌ترها باشد. متاسفم برای این انتخاب و امیدوارم مسئولان از این پس در الگوسازی و انتخاب میهمان‌ها دقت بیشتری به خرج بدهند و برای مخاطبین ارزش بیشتری قائل شوند. به امید آن روز.»

حمله تند و عجیب سردار آزمون به صداوسیما

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید