انتخاب موسسه مشاوره مهاجرتی در این راه کمک بسیار بزرگی به شما می‌کند. مشاوره در مورد مهاجرت به یونان و بررسی راه‌های مختلف آن باعث می‌شود شما دست به انتخابی هوشمندانه بزنید.

با خرید ملک در یونان اقامت این کشور را بگیرید

شما هم از آن دسته افرادی هستید که مدام به دنبال راهی برای گرفتن اقامت یونان است؟ آیا شما هم به دنبال راهی ساده و آسان برای دریافت اقامت یونان هستید؟ حتماً می‌دانید که خرید ملک در یونان اقامت این کشور را ممکن می‌سازد. با توجه به اینکه یونان کشوری قدرتمند و با تاریخچه کهن و قدیمی و اصالت مثال زدنی است، آب و هوای یونان بسیار مطلوب و مناسب زندگی است و همچنین دارای امکانات رفاهی و آموزشی و درمانی مناسبی است افراد زیادی خواهان زندگی در این کشور هستند. طبیعی است که شما هم به دنبال راهی برای اخذ اقامت این کشور باشید.

مهاجرت به یونان ۲۰۲۴

اگر شما هم می‌خواهید یکی از افرادی باشید که در سال ۲۰۲۴ به یونان مهاجرت می‌کند هم اکنون باید اقدام کنید. مهاجرت به یونان روش‌ها و مراحل خاصی دارد. هر یک از راه‌های مهاجرت به یونان و دریافت اقامت و پاسپورت این کشور را به صورت موارد زیر خدمتتان شرح می‌دهیم، این موارد از مهم ترین شرایط درباره مهاجرت به یونان 2024 خواهد بود:

اخذ اقامت از طریق خرید ملک در یونان

یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌ها برای دریافت اقامت، اخذ اقامت از طریق خرید ملک در یونان است. برای خرید ملک در یونان شما باید سرمایه و بودجه لازم را داشته باشید؛ سپس می‌توانید برای خرید ملک مورد نظر متناسب با سلیقه و بودجه خود اقدام کنید. برای خرید ملک در یونان می‌توانید از طریق موسسه‌های مهاجرتی و مشاورین املاک یونانی اقدام نمایید. پس از اینکه ملک مورد نظر را پسندیدید و برای خرید اقدام کردید می‌توانید به دولت یونان اطمینان دهید که شما توانایی زندگی در این کشور را دارید و در واقع تمکن مالی خود را به اثبات برسانید.

اخذ اقامت از طریق تحصیل در یونان

ادامه تحصیل در یونان یکی دیگر از راه‌های اخذ اقامت این کشور است اما توجه داشته باشید که برای این کار شما باید در سن و سال دانش آموزی باشید یا اینکه بخواهید در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در یونان ادامه تحصیل دهید. تحصیل در یونان به وسیله یکی از اولیا امکان‌پذیر است اما اگر بیش از ۱۸ سال سن داشته باشید می‌توانید به تنهایی در این کشور مشغول به تحصیل شوید. اقامت تحصیلی در یونان موقتی است و تا زمانی که فارغ التحصیل شوید اجازه زندگی در این کشور را خواهید داشت بلافاصله پس از فارغ التحصیلی بین ۶ الی ۱۸ ماه فرصت دارید تا کشور را ترک کنید.

اخذ اقامت از طریق ازدواج در یونان

اقامت یونان زمانی امکان‌پذیر می‌شود که شما با فردی یونانی ازدواج کنید. البته ازدواج رسمی برای دریافت اقامت یونان به تنهایی کافی نیست و شما باید ثابت کنید که فرد مورد نظر را به عنوان همسر پذیرفته‌اید و به طور کامل نسبت به یکدیگر تعهد و مسئولیت دارید. گذشته از این موضوع باید زندگی مشترکتان بیش از سه سال به طول بیانجامد و همچنین دارای یک یا چند فرزند باشید. با این وجود اقامت دائم یونان برای شما صادر می‌شود.

اخذ اقامت شغلی در یونان

اخذ اقامت شغلی در یونان به معنی همان اخذ اقامت کاری است. به همین منظور شما می‌توانید شغل مورد نظر خود را در یونان انتخاب کنید و برای آن تقاضا دهید. کارفرمایان یونانی تقاضا و درخواست شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز به نیروی کاری از شما رزومه کاری می‌خواهند. شما نیز می‌توانید رزومه کاری خود را به طور کامل همراه با مدارک و اسناد و اطلاعات خود برای کارفرما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد. پس از بررسی‌های لازم کارفرما برای شما پذیرش یا عدم پذیرش خود را می‌فرستد.

خرید ملک در یونان برای دریافت اقامت این کشور

همانطور که متوجه شدید دریافت اقامت یونان با خرید ملک به راحتی امکان‌پذیر است. از این رو شما می‌توانید با یک سفر به یونان و خرید ملک اقامت این کشور را بگیرید. برای خرید ملک در یونان باید بیش از ۲۵۰ هزار یورو سرمایه داشته باشید. واحد پول یونان یورو است به همین خاطر شما باید پول خود را به یورو چنج کنید. با خرید ملک در یونان ابتدا شما یک اقامت موقت دریافت خواهید کرد که بین ۳ تا ۵ سال است و بعد از گذشت این مدت زمان اگر قوانین و مقررات یونان را رعایت کنید، پس از گذشت ۷ سال اقامت دائم این کشور از آن شما خواهد.

نکاتی درباره خرید ملک در یونان برای دریافت اقامت

بعضی مواقع افراد به خاطر سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر املاکی را خریداری می‌کنند اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاوه بر سرمایه‌گذاری، هدفتان از خرید ملک در یونان دریافت اقامت این کشور است باید حتماً نکاتی را مد نظر قرار دهید و به آنها توجه کنید. این نکات به شرح زیر هستند:

بررسی مدارک و اسناد ملک

هرگاه بخواهید ملکی را خریداری کنید خصوصاً اگر این ملک خارج از کشور باشد باید حتماً اسناد و مدارک آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید این اسناد می‌توانند شامل سند، طرحی از نقشه سازه و ساختمان، گواهی پرداخت مالیات و مواردی از این قبیل باشند. بررسی هر یک از این موارد نشان می‌دهد که ملک مورد نظر معتبر است و هیچگونه مشکلی پس از خرید آن به وجود نخواهد آمد.

با خرید ملک در یونان اقامت این کشور را بگیرید

موقعیت ملک را بسنجید

سعی کنید ملک مورد نظر را از نظر موقعیت مکانی به طور کامل بسنجید. توجه داشته باشید که ملک مورد نظر نزدیک به مراکز درمانی و بهداشتی باشد تا در صورت لزوم مسافت زیادی را بابت رسیدن به خدمات پزشکی طی نکنید.

به عنوان یک سرمایه‌گذاری به خرید ملک نگاه کنید

افکار اقتصادی و هوشمندانه خود را به کار بگیرید و سعی کنید موقعیت ملک را طوری تعیین کنید که در آینده به عنوان یک سرمایه‌گذاری سودآور جلوه کند. حتماً می‌دانید مناطق و موقعیت‌هایی وجود دارند که خرید ملک در آنها می‌تواند پیشرفت مالی خوبی داشته باشد و با گذشت مدت زمان کوتاهی بر ارزش ملک افزوده شود با این کار می‌توانید ارزش ملک خود را در آینده تضمین کنید و شرایط مالی خود را نیز افزایش دهید.

به امنیت ملک توجه کنید

سعی کنید ملکی را انتخاب کنید که در موقعیت امنیتی کامل قرار دارد زیرا در این صورت خانواده شما در امان خواهند بود. بدین طریق از هرگونه سرقت و تجاوز به حریم خصوصی جلوگیری می‌شود. به این موضوع نیز باید توجه کنید که ملکی که انتخاب کرده‌اید از هر نظر تامین کننده نیازها و خواسته‌های شما از یک محل مسکونی باشد.

موسسه مشاوره مهاجرتی گلدن اینوستمنت

انتخاب موسسه مشاوره مهاجرتی در این راه کمک بسیار بزرگی به شما می‌کند. مشاوره در مورد مهاجرت به یونان و بررسی راه‌های مختلف آن باعث می‌شود شما دست به انتخابی هوشمندانه بزنید. به همین خاطر در این راه اشتباهی مرتکب نخواهید شد و همه چیز متناسب با خواسته شما پیش خواهد رفت. بهترین موسسه مشاوره مهاجرتی گلدن اینوستمنت است که به شما در این راه کمک می‌کند و اطلاعات وسیع و گسترده‌ای را در مورد هزینه‌ها، نحوه خرید ملک، مدارک و اسناد لازم را در اختیارتان قرار خواهد. هم اکنون می‌توانید با مشاوران و پشتیبانان گلدن اینوستمنت در ارتباط باشید و آینده خود و فرزندانتان را با خرید ملک در یونان همراه با اخذ اقامت و پاسپورت یونان رقم بزنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید