روزنامه الاخبار لبنان در این زمینه از ابتدای آتش‌بس موقتی که ماه گذشته در غزه برقرار شد، اولین آمار از تلفات رژیم صهیونیستی در جنگ را منتشر کرد که بیانگر کشته و زخمی شدن 9038 نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست از 7 اکتبر بود.

آمار جدید از تلفات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه افشا شد

با وجود سانسور نظامی شدید رژیم اشغالگر بر رسانه‌های عبری که مانع از انتشار آمار دقیق تلفات این رژیم در جنگ غزه می‌شود، هر روز اطلاعات جدیدی در این زمینه فاش می‌گردد که بیانگر میزان پنهان‌کاری و دروغگویی مقامات صهیونیست درباره شرایط ارتش این رژیم است.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، در شرایطی که سانسور نظامی شدید رژیم صهیونیستی اجازه انتشار آمار دقیق تلفات این رژیم در جنگ غزه را نمی‌دهد، متخصصان رسانه‌ای رژیم اشغالگر اطلاعات جدیدی از میزان تلفات انسانی اسرائیل در جنگ غزه فاش کردند که بسیار قابل توجه است.

این مسئله موجب شده تا شهرک‌نشینان صهیونیست بیش از پیش به آمار و اطلاعاتی که مقامات و ارتش این رژیم از تلفات در جنگ غزه ارائه می‌دهند شک کنند.

روزنامه الاخبار لبنان در این زمینه از ابتدای آتش‌بس موقتی که ماه گذشته در غزه برقرار شد، اولین آمار از تلفات رژیم صهیونیستی در جنگ را منتشر کرد که بیانگر کشته و زخمی شدن 9038 نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست از 7 اکتبر بود.

اما در گزارش جدیدی که روزنامه الاخبار به این منظور منتشر کرده، به آمار وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اشاره شده که نشان می‌دهد از 7 اکتبر تا 11 دسامبر جاری بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی رژیم اشغالگر 10684 صهیونیست را پذیرش کرده‌اند و این آمار مربوط به کشته‌ها و زخمی‌ها در جنگ غزه است.

بر اساس این گزارش 1802 صهیونیست در مناطق شمالی فلسطین اشغالی در درگیری‌های مستمر با مقاومت لبنان زخمی شده‌اند و 8882 نفر نیز در درگیری ارتش رژیم اشغالگر با نیروهای مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

در حالی که رسانه‌های عبری به دلیل سانسور نظامی شدیدی که ارتش رژیم صهیونیستی علیه آنها اعمال کرده نمی‌توانند آمار درستی از تلفات این رژیم در جنگ غزه منتشر کنند، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی اعلام کرد که ارتش اسرائیل تعداد واقعی مجروحان خود از ابتدای جنگ غزه تاکنون را پنهان می‌کند. بعد از انجام تحقیقات مربوطه مشخص شد بین آمار رسمی ارتش درباره تعداد زخمی‌های آن در جنگ غزه با آماری که بیمارستان‌ها می‌دهند تفاوت زیادی وجود دارد. ارتش اسرائیل اعلام کرده که از 7 اکتبر تاکنون 1593 نظامی زخمی شده‌اند اما آماری که بیمارستان‌ها ارائه می‌دهند حاکی از اختلاف بزرگ و غیرقابل توضیح بین این آمارهاست؛ جایی که تنها در یک بیمارستان 1949 زخمی وجود دارد.

این رسانه صهیونیستی تاکید کرد، حتی اگر بخواهیم خطاهای احتمالی در ثبت تعداد مجروحان در شرایطی مانند انتقال آنها از بیمارستانی به بیمارستان دیگر را نیز در نظر بگیریم، باز هم این میزان از تفاوت در آمار ارائه شده توسط ارتش با آمار بیمارستان‌ها غیرقابل توضیح است. به ویژه اینکه آماری که بیمارستان‌ها ارائه داده‌اند مربوط به بیمارستان‌هایی است که همه آنها مستقیما با مجروحان جنگی سروکار دارند و بنابراین آمار آنها مربوط به نظامیانی است که در جنگ غزه زخمی شده‌اند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید