در این انفجار دیواره های خانه تخریب شده و نرده های پنجره از شدت انفجار به حیاط پرتاب شده بود اما خوشبختانه شعله ور نشده بود اما اقای۲۷ ساله ای زیر اوار مانده و دچار مصدومیت شده بود که به کمک ماموران اتش نشانی با احتیاط او را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

انفجار خانه قدیمی در خیابان سهرودی تهران + عکس و علت حادثه

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا سید جلال ملکی سخنگوی سازمان اتش نشانی شهرداری تهران از انفجار یک ساختمان قدیمی خبر داده و اعلام کرد: ساعت ۴ بامداد امروز ۲۳ اذر ماه انفجار در یک ساختمان قدیمی خیابان سهروردی اعلام و ۳ ایستگاه به محل در کمتر از ۳ دقیقه به محل اعزام می شوند.

ملکی در ادامه افزود: ماموران در لحظه ورود مشاهده میکنند در یک ساختمان ۲ طبقه یک نیم طبقه کوچک در طبقه بالایی انفجار رخ داده و یک مرد در ان محبوس شده بود. 

سخنگوی سازمان اتش نشانی در ادامه تشریح کرد: در این انفجار دیواره های خانه تخریب شده و نرده های پنجره از شدت انفجار به حیاط پرتاب شده بود اما خوشبختانه شعله ور نشده بود اما اقای۲۷ ساله ای زیر اوار مانده و دچار مصدومیت شده بود که به کمک ماموران اتش نشانی با احتیاط او را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

جلال ملکی گفت: بررسی های اولیه نشان داده است این انفجار به علت نشست گاز رخ داده است .

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری در انتها از شهروندان درخواست کرد تا در فصل زمستان به دلیل استفاده از وسایل گاز سوز گرمایشی شب ها قبل از خواب از ایمنی لوازم گرمایشی اطمینان حاصل نموده تا باعث نشست گاز و حادثه ای نشود.

اتش سوزی و انفجار

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید