عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: الان کمبود معلم داریم و کمبود ۲۶۰ هزار معلمی که پیش از این وزارت آموزش و پرورش آمار آن را داده بود همچنان به قوت خود باقی است.

فلاحی، عضو کمیسیون آموزش مجلس: کمبود ۲۶۰ هزار معلم داریم

به گزارش سلام نو به نقل از  دانشجو، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: الان کمبود معلم داریم و کمبود ۲۶۰ هزار معلمی که پیش از این وزارت آموزش و پرورش آمار آن را داده بود همچنان به قوت خود باقی است.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: الان کمبود معلم داریم و کمبود ۲۶۰ هزار معلمی که پیش از این وزارت آموزش و پرورش آمار آن را داده بود همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود: معادل ۶۰-۷۰ هزار معلمی که به کار گرفته شدند همان تعداد بازنشست شدند.

فلاحی اظهارداشت: سازمان استخدامی قول داده برای ۷۲ هزار معلم، ۱۰ هزار نیروی خدماتی و ۱۹ هزار نیروی پرورشی در سال جدید مجوز بدهد. با این اقدام تا حدودی کمبود معلم جبران خواهد شد و در دولت قبل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را از ۲۵ تا ۴۰ هزار به ۳ هزار کاهش دادند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمبود معلم داریم، ولی کلاس خالی نداریم؛ کلاس خالی با معلمان بازنشسته، حق التدریس ها، دانشجویان سال آخری دانشگاه فرهنگیان و ... پر شده است که این ملاک نیست؛ باید به طور اساسی این مساله حل شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید