سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۸۰ کیلو تریاک از کامیون حامل بار شن و ماسه خبر داد.

پیدا شدن ۸۰ کیلو تریاک از داخل شن و ماسه یک کامیون + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، امروز شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ سرهنگ حسین باباپور از کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مواد افیونی در اتوبان آزادگان خبر داد.

سرهنگ باباپور در تشریح جزئیات این خبر اعلام داشت: با رصد و پایش و پیگیری‌های شبانه روزی و فعال‌سازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محورها و بزرگراه‌های منتهی به پایتخت، روز گذشته مأموران این پلیس به راننده و سرنشین یک دستگاه کامیون در حوالی بزرگراه آزادگان تهران مشکوک شده و با استفاده از گشت آشکار نسبت به صدور دستور ایست و توقف اقدام کرده که در ادامه عملیات با اجرای طرح مهار در نهایت کامیون متوقف و تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی تصریح کرد: با توقف خودرو در بازرسی دقیق از قسمت باری خودرو ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک که در بسته‌بندی‌های مختلف بار شن و ماسه جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه هر دو متهم دستگیر و به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شدند خاطرنشان کرد: متهمان پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید