عضو شورای شهر تهران، گفت: درآمد سال قبل شهرداری تهران ۸۰ همت بوده و مطابق با گزارش مصارف بودجه در سامانه شفافیت ۴۹.۴ همت هزینه شده است که با احتساب سایر هزینه به ۵۲ همت می‌رسد و از این رقم نزدیک به ۱۷ همت (هزار میلیارد) درآمد حاصل در هیچ محلی هزینه نشده و سوال ما این است که این درآمد کجاست؟ / فرارو

گم شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان در شهرداری تهران + ماجرا چیست؟ / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، عضو شورای شهر تهران، گفت: ۱۷ همت (هزار میلیارد تومان) جایی هزینه نشده است. این پول کجاست؟ خانه‌هایی که ساخته نشده چطور در منابع حساب شده است؟

باحمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا با بیان اینکه باید راستی آزمایی در برخی ردیف‌های درآمدی صورت بگیرد، گفت: درآمد سال قبل ۸۰ همت بوده و مطابق با گزارش مصارف بودجه در سامانه شفافیت ۴۹.۴ همت هزینه شده است که با احتساب سایر هزینه به ۵۲ همت می‌رسد و از این رقم نزدیک به ۱۷ همت (هزار میلیارد) درآمد حاصل در هیچ محلی هزینه نشده و سوال ما این است که این درآمد کجاست؟ اگر مخارج خارج از چارچوب وجود داشته باید گزارش آن به شورا ارائه شود.

وی با بیان اینکه در خصوص درآمدها ۱۹ پروژه سازمان نوسازی در یک لیست ۹.۳ همتی و ۹ پروژه در یک لیست ۲.۳ همتی قید شده است، یادآور شد: در مجموع درآمدها ۲۰ همت محاسبه شده و در هر دو لیست، پروژه‌ها در حال انعقاد قرار داد است و تفاهم نامه‌هایی رد و بدل شده که ۳.۴ همت عوارض این پروژه‌ها کارسازی شده و مشخص نیست که این پروژه‌های در حال انعقاد تفاهم نامه، چرا در لیست درآمدها لحاظ شده است؟

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید