«بیزینس اینسایدر» در گزارشی ‌از آموزش سربازان اوکراینی در مناطق نظامی مخفی با سلاح‌های به جا مانده از شوروی سابق برای رویارویی با پهپادهای روسی خبر داد.

کمرنگ شدن حمایت متحدان غربی از کی‌یف

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سربازان اوکراینی در مناطق نظامی مخفی در شمال این کشور، ‌با سلاح‌های ضدهوایی و مسلسل‌های متعلق به دوران شوروی آموزش می بینند. این در حالی است که روسیه استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) را برای مقابله با ارتش اوکراین افزایش داده است.

ژنرال سرهی نایو، رئیس دفاع مرزی شمالی اوکراین در توضیح این خبر گفت: هدف این است که اطمینان حاصل شود سیستم‌های دفاعی گران و پیچیده غربی آخرین راه‌حل برای استفاده نظامیان اوکراینی هستند.

بسته کمکی ایالات متحده به اوکراین در حالی به کنگره ارائه شد که حمایت نظامی از این کشور در میان جمهوری‌خواهان راست‌گرای تندرو محبوبیت کمتری یافته است.

رئیس دفاع مرزی شمالی اوکراین در این رابطه تاکید کرده است که کاهش کمک های آمریکا به توانایی های دفاعی کی‌یف ضربه زیادی می زند.

بیزینس اینسایدر به نقل از پایگاه خبری ای‌بی‌سی‌ نیوز گزارش داد: روسیه در ۲ ماه گذشته ۸۰۰ هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) پرتاب کرده است.

گفتنی است مسکو روز شنبه بزرگترین حمله پهپادی خود را به کی‌یف از زمان آغاز جنگ انجام داد که در آن پنج نفر مجروح شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید