در اثر نشت گاز شهری، انفجار در یک منزل مسکونی رخ داده بود که در اثر آن قسمتی از ساختمان تخریب و متاسفانه یک نفر هم دچار سوختگی شدید شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

افزایش آتش سوزی منازل در این شهر از ایران

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از آتش سوزی منازل امری ضروری است.معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از آتش سوزی منازل امری ضروری است.

نادر موسیوند شامگاه دوم آذرماه طی تماس شهروندان مبنی بر انفجار و حریق در یک منزل مسکونی واقع در خیابان ١۵ متری کاوه اکییپ‌های اطفا و امداد و نجات به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در اثر نشت گاز شهری، انفجار در یک منزل مسکونی رخ داده بود که در اثر آن قسمتی از ساختمان تخریب و متاسفانه یک نفر هم دچار سوختگی شدید شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد ۱۱ مورد آتش سوزی منازل مسکونی طی هفته گذشته را بی سابقه عنوان کرد و افزود: شهروندان نکات ایمنی در خصوص وسایل گرمایشی گاز سوز و برقی را که امری ضروری غست، جدی بگیرند تا شاهد حوادث احتمالی نباشیم.  

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید