آذری جهرمی نوشت: آنکه در جنگل شروود برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کرد رابین هود بود، نه داروغه‌ی ناتینگهام که با اخذ مالیات سنگین از مردم سکه‌ای را به ته ظرف مردم می‌کوبید تا پول‌های بیشتری هویدا بشود و آن را تصرف کند.

واکنش تند آذری جهرمی به سخنگوی دولت: قصه را چپکی متوجه شدید

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات به اظهارات روز گذشته سخنگوی دولت رئیسی که دولت روحانی را به «داروغه ناتینگهام» تشبیه کرده بود، واکنش نشان داد.

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: آنکه در جنگل شروود برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کرد رابین هود بود، نه داروغه‌ی ناتینگهام که با اخذ مالیات سنگین از مردم سکه‌ای را به ته ظرف مردم می‌کوبید تا پول‌های بیشتری هویدا بشود و آن را تصرف کند.

روشن است که دولت دوازدهم با مشکلات بسیاری مانند ترامپ و کرونا و … روبرو بود اما تمام تلاش خود را کرد که تا حد امکان مقابل برخی زیاده خواهی ها بایستد و حقوق کارکنان و کارگران زحمتکش را به موقع بپردازد هر چند «برخی» معتقد بودند افزایش حقوقها و رتبه بندی معلمها مشکل سازی برای دولت بعد بوده است..

این پرنس‌جان‌ها هستند که با فشار زیاد بر زندگی مردم و کسب و کارها و صاحبان صنایع به تامین بودجه و پرداخت نجومی آن به سازمانهایی چون صدا و سیما و … و یا همه‌چیز بانهایی که هر روز از یک جایی روییده می‌شوند، می پردازند و فریاد «زنده باد سکه‌های زر» هم سر می دهند.

ضمنا خوب است که ویدئو جلسه کابینه دوازدهم با رییس جمهور سیزدهم را یکبار بدون حذفیات و تقطیعات پخش کنید تا بر همه روشن شود برداشت شما از آن جلسه هم مثل برداشتتان از قصه‌ها نیست…

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید