گشت و گذار در اروپا با تور هیجان‌انگیز است از این رو با ما همراه باشید و درباره هزینه تور اروپا بدانید.

هزینه تور اروپا + تور اروپا ارزان

سلام نو پلاس: قاره اروپا با مساحت ۱۰ میلیون کیلومتر مربع و ۷۳۰ میلیون نفر، ۱۱% جمعیت جهان را تشکیل می دهد.

این قاره بعد از اقیانوسیه دومین قاره کوچک جهان است که در نیم کره شمالی قرار دارد و به دلیل منطقه شمالی معتدل و سرسبز دارای طبیعت زیبایی است.

وجود مناظر طبیعی و آب و هوای معتدل سالانه افراد زیادی با اهداف مختلف به اروپا سفر می کنند.

اغلب مسافران ترجیح می دهند از طریق تور اروپا به کشورهای اروپایی سفر کنند.

به خصوص افرادی که قصد دارند برای گردش و تفریح به یکی از شهرها یا کشورهای اروپا بروند از تور اروپا لحظه آخری استفاده می کنند تا هزینه کمتری داشته باشند.

سایت های مختلفی در سطح اینترنت در حوزه گردشگری و توریستی به کشورهای خارجی فعالیت می کنند که برخی معتبر و برخی نیز ممکن است نامعتبر باشد.

تور کشورهای اروپایی از دسته تورهایی است که علاقه مندان زیادی دارد و افراد زیادی از طریق آژانس هواپیمایی آیشم برای خرید تور اروپاگردی اقدام می کنند.

تور کل اروپا به صورت تور ترکیبی اروپا یا تور یک ماهه اروپا و تور اروپا تکی توسط شرکت های گردشگری مختلفی ارائه می شود.

با خرید تور اروپا ترکیبی می توانید به صورت هم زمان از چند کشور اروپایی دیدن کنید. این شرکت ها دارای خدمات متفاوت و متنوعی هستند که هر یک قیمت های مختلفی دارند.

هزینه تور اروپا + تور اروپا ارزان

تور اروپا ارزان

تور اروپا ارزان قیمت یک بسته سفر است که هزینه آن در مقایسه با سایر تورها به طور قابل توجهی کمتر است. این نوع تورها معمولاً شامل پرواز، اقامت در هتل، ترانسفرها و برخی از دیدنی‌ها و جاذبه‌ها می‌شود.

با تور اروپا ارزان قیمت، شما می‌توانید به صورت مقرون به صرفه و با هزینه کمتر به شهرها و کشورهای مختلف اروپا سفر کنید و تجربه‌ی فرهنگ، طبیعت و جاذبه‌های توریستی آن‌ها را بکنید.

البته در تورهای اروپا ارزان قیمت، ممکن است خدماتی مانند وعده‌های غذایی، تورهای گشت و دیدنی‌های ورودی در برنامه تور نباشد یا محدودیت‌هایی داشته باشد.

اگر شما قبلاً به هریک از کشورهای اروپایی سفر کرده باشید به مشکل اساسی برای دریافت ویزا برخورد نخواهید کرد.

ولی اگر شما جز اولین افرادی هستید که برای بار اول است تصمیم دارید به اروپا سفر کنید ممکن است برای دریافت کردن ویزا دچار مشکل خواهید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما تور اروپا ارزان را معرفی کنیم و نکات دریافت ویزا را برای شما بازگو کنیم.

در این مطلب سعی می کنیم تمام مطالبی را که می تواند برای افرادی که تجربه سفرهای اروپایی، خرید تورهای اروپایی ارزان قیمت را ندارند و یا افرادی که می خواهند با یک تور مسافرتی اروپا ارزان تعطیلات خود را بگذرانند، بیان کنیم.

ما تلاش می کنیم بهترین مقصد و مناسب ترین زمان از لحاظ هزینه و فصل را برای سفر به شما معرفی کنیم تا بتوانید از تعطیلات خود لذت ببرید.

هزینه تور اروپا + تور اروپا ارزان

کشورهای اروپایی که می توانید ارزان تر به آن ها سفر کنید

کشورهای اروپایی که می توانید ارزان تر به آن ها سفر کنید برای سفر به اروپا شما می توانید مجارستان، سوئیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، بلژیک و چک سفر کنید. در یافت ویزا کاملاً مربوط به روابط سیاسی کشور ما و کشور مقصد است.

برای اینکه بتوانید به کشور های اروپایی راحت تر سفر کنید بهتر است ابتدا یک تور از بین تور های اروپایی ارزان انتخاب کنید به عنوان مثال تور چک و از طریق شرکت مسافربری برای دریافت ویزای خود اقدام کنید.

اگر شما قصد دارید از تور انفرادی اروپا استفاده کنید بهتر است از کشور ایتالیا را انتخاب کنید و با تور ایتالیا به این کشور سفر کنید زیرا این کشور در صدور ویزای انفرادی برای ایرانیان کمتر سخت می گیرد.

ارزانترین تورهای اروپا

برای تورهای گروهی اروپا کشورهایی مثل مجارستان، سوئیس، فرانسه و آلمان به شما پیشنهاد می شود زیرا این کشورها در صدور ویزا سخت گیری کمتری دارند.

اگر از بین تور های اروپایی ارزان، قصد انتخاب تور فرانسه، هلند، چک، بلژیک و آلمان را دارید سعی کنید تصمیم خود را عوض کنید زیرا به سختی خواهید توانست برای این کشور ها ویزا تهیه کنید تهیه این ویزا ها اگر تاریخچه سفر خوبی نداشته باشید بسیار مشکل است و وقت شما برای دریافت ویزا تلف خواهد شد بنابراین بهتر است ابتدا تاریخچه سفر خود را تقویت کنید و سپس برای سفر به کشورهای اروپایی اقدام کنید.

سعی کنید از بین تور های اروپا، توری را انتخاب کنید که بتوانید برای آن کشور ویزا تهیه کنید تا سفر های اول خود را باخیال راحت تری تجربه کنید.

تور ارزان اروپا ویزای شینگن به شما کمک خواهد کرد تا با دریافت این ویزا برای یکی از کشورهایی که راحت تر به شما ویزا می دهد به دیگر کشور ها هم سفر کنید.

هزینه تور اروپا + تور اروپا ارزان

تور دور اروپا

برای مسافرت با تور کشورهای اروپایی با توجه به هدف سفر باید بهترین زمان را انتخاب کرد.

برای تور سفر به اروپا معمولا مناسب ترین فصل، تابستان است که می توان با تور ۱۵ روزه اروپا تمام اروپا را در کمتر از یک ماه بازدید کرد.

خرید تور اروپا در ماه های خرداد تا ماه آذر در پاییز بسیار مورد استقبال است و افراد زیادی ترجیح می دهند در این بازه زمانی از طریق تور مسافرتی اروپا به کشورهای اتحادیه اروپا سفر کنند.

بسته به شرایط متقاضی و سلیقه مسافران امکان مسافرت با تور اروپا از تهران بهترین تور اروپا در تمام فصول سال فراهم است.

کشورهای مانند مجارستان، آلمان و اتریش از جمله کشورهای اروپایی هستند که برای سفر به آن ها بهترین زمان پاییز و زمستان است.

همچنین بهترین زمان سفر با تور مسافرتی اروپا به کشورهایی مثل شمال شرق اروپا، فنلاند و سوئد بین ماه های اردیبهشت تا اواسط مهر است زیرا این کشورها به دلیل داشتن آب و هوای سرد در این فصل ها بسیار مناسب هستند و آب و هوای تابستان این کشورها کوتاه و خنک است.

مدارکی مانند فرم ‌های تکمیل شده، پاسپورت‌ های دارای ۶ ماه اعتبار، ترجمه و همچنین اصل مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی، عکس، ترجمه مدارک ملکی، مدارک مربوط به خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، پرینت گردش مالی و جزو آن دسته از مدارکی هستند که برای دریافت ویزای تور دور اروپا شما به آن ها نیاز ضروری دارید.

هزینه تور اروپا + تور اروپا ارزان

هزینه تور اروپا

هزینه سفر به کشورهای مختلف اروپایی متفاوت است و اگر قصد دارید به مقصد مشخصی سفر کنید، می توانید در کادر جستجو در سایت لحظه آخر نام آن تور را بنویسید تا لیست قیمت های آن به همراه توضیحات لازم برایتان نمایش داده شود.

ضمن اینکه زمان سفر، مدت زمان اقامت، هتل انتخابی و فاکتورهایی از این قبیل هم در قیمت تاثیر گذار هستند.

تور اروپا ترکیبی نسبت به تورهای دیگر اروپا گران تر است زیرا با این تورها می توان از چندین کشور اروپایی در یک سفر، بازدید کرد.

هزینه تور مسافرتی اروپا بسته به زمان و مدت اقامت و خدماتی که آژانس مسافرتی ارائه می دهد متفاوت است.

تور اروپا در فصل های سرد مثل پاییز و زمستان در مقایسه با تور اروپا در فصل های گرم تابستان و بهار ارزان تر است.

زیرا در فصول سرد آژانس هواپیمایی تور اروپا بلیط هواپیما را با قیمت کمتری عرضه می کند و محل های اقامت و هتل نیز قیمت پایین تری دارند.

شما برای این که بتوانید از سفر خود لذت ببرید باید بدانید علاوه هزینه تور اروپا و پرواز باید برای هزینه های خود مبلغی را در نظر بگیرید.

شما در هر یک از کشور های اروپایی روزی حدود ۱۰۰ یورو هزینه دارید. اکثر هتل های اروپایی فقط خدمات مربوط به صبحانه را ارائه می دهند.

هزینه نهار و شام، حمل و نقل و بازدید از اماکن دیدنی بر عهده خود شما است.

بنابراین اگر محدودیت هزینه دارید بهتر است یکی از تور های اروپایی ارزان را انتخاب کنید و در طول سفر برای خود هزینه کنید و از غذاهای عالی و مکان های دیدنی استفاده کنید و برای خود یک سفر خاطر انگیز بسازید.

هزینه تور اروپا + تور اروپا ارزان

طبیعتا سفر با تور خارجی نسبت به سفرهای داخلی برای شما گران‌تر تمام می‌شوند، اما اینکه تور اروپا از جمله تورهای لوکس و گران‌قیمت خارجی به شمار می‌رود که نسبت به سایر تورها نرخ بسیار بالاتری را به خود اختصاص داده است.

قیمت تور اروپا به عوامل مختلفی از جمله کیفیت پرواز (فرست کلاس، اکونومی)، تعداد روز و شب‌های اقامت، محل اقامت (هتل، اقامتگاه، هتل آپارتمان)، هزینه اخذ ویزا، وعده‌های غذایی مختلف (صبحانه، نهار، شام)، برنامه تفریحی و امکانات رفاهی بستگی دارد و شما عزیزان هر چه خدمات و امکانات رفاهی بیش‌تری در تور خود بخواهید، قیمت تور اروپا شما هم گران‌تر خواهد شد.

شاید این سوال مطرح شود که بهترین زمان خرید تور اروپا ارزان قیمت دقیقا چه زمانی است؟ خوب تور اروپا را اگر می‌خواهید ارزان‌تر بخرید، پیشنهاد ما به شما این است که ۲ الی ۳ ماه زودتر برای خرید تور مورد نظرتان اقدام کنید.

این درست زمانی است که شما به صورت انفرادی برای خرید تور و ویزا اقدام می‌کنید.

چون در تورهای گروهی در یک بازه زمانی مشخص، تور به فروش می‌رسد.

پس اگر زودتر جهت خرید بلیط و هتل محل اقامت‌تان اقدام کنید چیزی در حدود ۴۰ درصد تور ارزان‌تری خریده‌اید.

ضمنا در فصول پائیز و زمستان هزینه بلیط‌ها به نسبت شش ماه اول سال قیمت‌های مناسب‌تری برای تورهای ارزان اروپایی دارند.

هزینه تور اروپا + تور اروپا ارزان

تور اروپا از ترکیه

معمولاً بهترین زمان استفاده از خدمات تور دور اروپا، فصول گرم سال یعنی بازه اوایل بهار تا پایان تابستان می‌باشد.

سه ماه از ماه ‌های پرطرف‌دار برای استفاده از این خدمات شامل ژوئن، ژوئیه و اوت می‌شوند. این بازه زمانی حدوداً از اواسط خرداد تا اواسط شهریور آغاز می‌شود.

این سه ماه به عنوان بهترین سه ماه سال برای سفر به اروپا شناخته می‌شود زیرا علاوه‌ ‌بر آب‌ و هوای معتدل و طبیعت زیبا، شما در این بازه زمانی می‌توانید از فستیوال های شگفت‌انگیز اروپا نیز بهره ببرید.

علاوه‌ بر این موارد، در این سه ماه از سال خدمات تفریحی گوناگونی در اختیار شما توریست ‌ها قرار می‌گیرد تا بتوانید با خیال راحت از تور گردشگری خودتان لذت ببرید.

خدمات تور دور اروپا با کشتی کروز به عنوان اروپا یکی از پرطرف‌دارترین اقدامات گردشگری شناخته می‌شوند.

کشتی ‌های کروز کشتی ‌های گردشگری بسیار بزرگی هستند که علاوه ‌بر امکانات شگفت ‌انگیز، می‌توانند سفر لذت‌ بخشی را از طریق دریا برای شما به‌ همراه داشته باشند.

این کشتی ‌ها و هتل های پنج ستاره‌ای هستند که روی آب حرکت می‌کنند و هر نوع امکانات رفاهی که شما نیاز داشته باشید را درون خودشان جای داده‌اند.

اگر به ‌دنبال یک تجربه متفاوت از سفر به کشور های گوناگون هستید، مطمئن باشید که تور دور اروپا با کشتی کروز به‌ عنوان یکی از متفاوت‌ترین و در عین حال، لذت‌بخش‌ترین تجربه ‌های شما شناخته خواهد شد.

برخی از افراد به این نکته اذعان می‌کنند که با سوار شدن به کشتی کروز، تحت هیچ شرایطی دوست ندارند از این کشتی‌ ها پیاده شوند زیرا این کشتی‌ ها هر نوع امکانات رفاهی و تفریحاتی مورد نیاز را در خودشان جای داده‌اند.

به‌ هر حال اگر شما به‌ دنبال لذت‌بخش ترین خدمات تور دور اروپا هستید، می‌توانید با کشتی کروز به هدف خود برسید.

هزینه تور اروپا + تور اروپا ارزان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید