وبسایت دفتر حسن روحانی نوشت: کلیپی که پخش شد بخش تقطیع‌شده از یک سخنرانی در جلسه‌ای رسمی بوده که قبلا منتشر شده و جمله کامل دکتر روحانی نشان می‌دهد که منظور او چه بوده است؟ نگذشتن از اجرای سند ۲۰۳۰ یا نگذشتن از تهمت اجرای ۲۰۳۰؟»

سایت روحانی: واکنش رسمی سایت حسن روحانی به افتراهایی که در مجلس خبرگان علیه وی مطرح شد / جمله کامل روحانی نشان می‌دهد که منظور او نگذشتن از تهمت اجرای ۲۰۳۰ بوده نه نگذشتن از اجرای سند ۲۰۳۰

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، وبسایت دفتر حسن روحانی در متنی با عنوان «چرا روحانی گفت از ۲۰۳۰ نمی‌گذرم؟» در واکنش به اظهارات یک عضو مجلس خبرگان رهبری نوشت:

«در اجلاس اخیر مجلس خبرگان رهبری فیلمی تقطیع‌شده از سخنرانی دکتر حسن روحانی با تیتر «سند ۲۰۳۰، تاکید روحانی!» پخش شد که آیت‌الله سید رحیم توکل، نماینده مازندران در مجلس خبرگان امروز در مصاحبه با سایت جماران درباره آن گفته است: «ایشان (روحانی) در زمانی که ریاست داشتند گفتند حتی اکثر مواد ۲۰۳۰ را اجرایی می‌کنم. بچه‌ها در همان‌جا همکاری کردند کلیپی از آنچه که ایشان در مورد برجام، تهاجم {فرهنگی} و قانون ۲۰۳۰ گفته بود، همان‌جا پشت بلندگو گذاشتند. آقای روحانی دفاع کرد، فورا رفت و دیگر ننشست. نمایندگان هم فورا از آقای رئیسی [که] نائب‌رئیس مجلس بود، اجازه گرفتند و این کلیپ‌ها را (دو بار) پخش کردند.»

اما کلیپی که پخش شد بخش تقطیع‌شده از یک سخنرانی در جلسه‌ای رسمی بوده که قبلا منتشر شده و جمله کامل دکتر روحانی نشان می‌دهد که منظور او چه بوده است؟ نگذشتن از اجرای سند ۲۰۳۰ یا نگذشتن از تهمت اجرای ۲۰۳۰؟»

فیلمی که سایت روحانی منتشر کرده:

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید