جت بوم سوپرسونیک در بین سرمایه گذاری جدید عربستان قرار دارد.

سرمایه‌گذاری شوکه کننده جدید عربستان

به گزارش سلام نو، همشهری‌آنلاین نوشت: کارخانه شرکت بوم تکنولوژی، جت بوم سوپرسونیک را زودتر از زمان‌بندی قبلی آماده می‌کند و احتمالا اولین پرواز آزمایشی آن اواخر امسال خواهد بود.

شرکت بوم تکنولوژی استارت‌آپی است که تلاش می‌کند جت‌های مافوق صوت مسافربری را احیا کند. بلیک شول مدیر عامل شرکت، اعلام کرده است که کارخانه بوم تکنولوژی در کارولینای شمالی، از برنامه تعیین‌شده نیز جلوتر است و احتمالا نمونه اولیه جت تولیدی می‌تواند امسال اولین پرواز خود را انجام دهد.

اگر شرکت به هدف استخدام ۱۷۵۰ کارگر تا سال ۲۰۳۰ دست یابد و بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در فرودگاه بین‌المللی Piedmont Triad در گرینزبورو سرمایه‌گذاری کند، بیش از ۱۲۰ میلیون دلار مشوق دولتی و محلی دریافت می‌کند. بخش بزرگی از بودجه دولتی صرف بهبود زیرساخت‌ها در فرودگاه PTI می‌شود.

سخنگوی این شرکت گفت که کارخانه گرینزبورو از برنامه زمان‌بندی‌شده جلوتر است و انتظار می‌رود در سه ماهه دوم سال آینده تکمیل شود. شرکت بوم پنجشنبه گفت که برای اولین پرواز جت خود در اواخر سال جاری در بندر هوایی و فضایی موهاوی به مجوزهای اداره هوانوردی فدرال نیاز دارد.

این شرکت مستقر در دنور همچنین اعلام کرد که صندوق سرمایه‌گذاری نئوم عربستان سعودی مبلغ نامعلومی را در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده است که مجموع بودجه آن را به بیش از ۷۰۰ میلیون دلار رسانده است. طبق اطلاعات پایگاه داده سرمایه‌گذاری خطرپذیر کرانچ‌بیس، پیش از این، کل بودجه آن ۲۰۸ میلیون دلار برآورد شده بود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید