یکی از رهبران حماس تصریح کرد: ما خطاب به اشغالگر می‌گوییم که نبرد همچنان در اوایلش است و آنچه در آینده صورت می‌گیرد، بزرگتر و گسترده‌تر است.

حماس: ما در خاک غزه می‌مانیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس تصریح کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنا به دلایل شخصی مدت جنگ را طولانی می‌کند و به اسراییلی‌ها یا سربازانش در میدان اهمیت نمی‌دهد. ما به خانواده‌های اسیران اسراییلی و افراد خارجی می‌گوییم که ما می‌خواهیم فرزندان شما را به نزدتان بازگردانیم، اما طرفی که مانع این کار می‌شود، کابینه نتانیاهو است.


وی افزود: هیچ چیز مانع از آزادی اسیران ما در زندان‌های اشغالگر نمی‌شود.

اسامه حمدان تصریح کرد: ما قدردان ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزاده هستیم و از آنها می‌خواهیم که تا زمان توقف تجاوزات، به تظاهرات خود ادامه دهند.

وی عنوان داشت: ما از سازمان ملل و سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم که برای حفاظت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به نوار غزه بیایند. ما از سازمان ملل خواستیم کمیته بین المللی را برای پیگیری امور بیمارستان‌ها در نوار غزه به منظور رد دروغ‌های اشغالگر تشکیل دهد.

حمدان گفت: ادعاهای اشغالگر درمورد بیمارستان الرنتیسی ساده لوحانه بوده و بیانگر وضعیت روحی یک ارتش شکست خورده است.


وی ادامه داد: اشغالگر هدف کوچاندن مردم فلسطین از نوار غزه و تکرار نکبت را دنبال می‌کند. اینکه اشغالگر زیرساخت‌ها و بیمارستان‌ها را در غزه هدف قرار می‌دهد برای واداشتن مردم ما به مهاجرت از نوار غزه است. ما به اسموتریچ میگوییم که ما در این خاک می‌مانیم و شما بزدلان خواهید رفت.

اسامه حمدان خاطرنشان کرد: ۱۷۰ جسد در گورهای دسته جمعی در بیمارستان الشفاء دفن شدند که این لکه ننگی بر پیشانی جامعه بین‌الملل است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید