امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون در ویدیویی از ماجرا ازدواج و جدایش از پوپک گلدره صحبت کرد در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

روایت امیر غفارمنش از ازدواج و طلاقش با پوپک گلدره + فیلم

به گزارش سلام نو، امیر غفارمنش متولد ۶ ادریبهشت ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران می باشد که از فوتبال و شاگردی مرحوم ناصر حجازی به سمت بازیگری کشیده است.

امیر غفارمنش اولین بار سال ۱۳۵۳ وقتی ۶ ساله بود در فیلم ویدیویی «فردوس» به کارگردانی پدرش «احمد غفارمنش» که از کارگردان های سینمای آزاد بود برای تلویزیون بازی کرد.

حرفه ای اما سال ۱۳۶۶ وقتی ۱۹ ساله بود بازیگری را از تئاتر و زیر نظر دکتر محمود عزیزی شروع کرد و چندین سال در تئاتر بازی های درخشای از خود نشان داد.

امیر غفارمنش در سال ۱۳۷۱ با سریال «دنیای جوان» وارد قاب تلویزیون شد سپس با سریال «همسایه ها» به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۷۲ نقش جدی تری را بدست آورد.

امیر غفارمنش سال ۱۳۷۳ با «ساعت خوش» درخشید اما بخاطر سیاست آن دوره تلویزیون برای جلوگیری از شهرت افراد و راه افتاد حرکت اجتماعی با سایر بازیگران ممنوع الکار شد در نهایت اما سه سال بعد توانست با مجموعه «سیب خنده» ۱۳۷۶ به کارگردانی رضا عطاران به قاب تلویزیون بازگردد.

امیر غفارمنش سال ۱۳۸۰ در ۳۳ سالگی با فیلم «خانه ای روی آب» بهمن فرمان آرا وارد سینما شد سپس در فیلم «انتخاب» ، «نفوذی» و «پوست موز» حضور فعالی داشت.

امیر غفارمنش در سال ۱۳۸۰ بعد از ۵ سال دوستی با پوپک گلدره ازدواج کرد اما این زندگی بعد از ۴ سال زندگی مشترک در نهایت به طلاق و جدایی ختم شد دو روز بعد از طلاق، پوپک گلدره در شهریور ۱۳۸۴ در یک سانحه رانندگی به کما رفت و بعد از ۸ ماه در ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ در بیمارستان مهر تهران درگذشت.

امیر غفارمنش بعد از چند سال دوباره ازدواج کرد و حالا یک پسر بنام راستین دارد که در عرصه موسیقی و آهنگسازی فعالیت می کند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید