خودروی ماموران پلیس خوزستان در تعقیب و گریز بایک نیسان دریکی از شهرهای استان خوزستان واژگون شده و حال یک مأمور پلیس وخیم است.

واژگونی خودروی پلیس در تعقیب و گریز با یک نیسان آبی / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، نخستین دقایق بامداد جمعه 20 آبان ماه ماموران گشت یکی از کلانتری های جنوب غربی استان خوزستان در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به یک خودروی نیسان آبی با 2 سرنشین مطنون شده و به خودروی مذکور فرمان ایست دادند.

متأسفانه پس از ت عقیب گریز طولانی مأموران با افراد مشکوک سرنشینان خودروی نیسان تعادل خودرو پلیس را برهم میزند و باعث چپ شدن خودروی مأموران در یکی از روستاهای خوزستان میشود و سرنشینان خودروی نیسان نیز از محل متواری میگردند.

در این حادثه یک سرباز وظیفه و یک افسر پلیس به شدت آسیب میبنند که حال عمومی افسر پلیس بد گزارش شده و در قسمت آی سی یو یکی از بیمارستان های خوزستان بستری است.

مأموران پلیس روز گذشته دو سرنشین خودروی نیسان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه هر دو متهم را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

متهمین در بازجویهای فنی پلیس اظهار داشتند هیچگونه خلافی انجام نداده اند وتنها به دلیل ترس از دست پلیس فرار کرده اند گفته میشود به احتمال زیاد متهمین در حال انتقال قاچاق سوخت بودند و به همین دلیل اقدام به فرار کردند.

بنا به این گزارش، متهمین پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

واژگونی خودرو پلیس

واژگونی خودرو پلیس

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید