هزینه استارتاپ ویزا کانادا به عوامل متعددی وابسته است و حتی این هزینه‌ها می‌تواند با توجه به شرایط متقاضی تا حدودی متفاوت باشد. در ادامه لیستی از هزینه‌های این مسیر را اشاره خواهیم کرد تا بتوانید با شناخت و آگاهی بیشتر، نگرانی‌های خود را کاهش داده و برای مسیر پیش رو آماده‌تر از همیشه باشید.

ویزای استارتاپ کانادا با اکسپرتاپ + مشاوره رایگان

کشور کانادا در سال‌های اخیر به عنوان یک مقصد بسیار جذاب برای افرادی شناخته می‌شود که به دنبال مهاجرت کاری آسان و بدون دغدغه هستند. درواقع برنامه‌های متعدد و متنوع این کشور برای جذب نیروی کار ماهر و متخصص از سایر کشورها، به میزانی جالب توجه بوده که برای مهاجرت هرچه سریع‌تر به کانادا، نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از این برنامه‌های جالب توجه، ویزای استارتاپ کانادا با اکسپرتاپ است که تمامی جزئیات یک مهاجرت آسان و موفقیت آمیز را به تشریح بیان می‌کند.

درواقع می‌توان گفت دریافت مشاوره رایگان اکسپرتاپ در خصوص مهاجرت کاری کانادا موضوع مهمی است که راهنما و گره‌گشای مهمی در مسیر مهاجرت خواهد بود. از این رو برای آشنایی هرچه بیشتر با این مسیر و دریافت اطلاعات دقیق و معتبر در خصوص استارتاپ ویزا کانادا در ادامه همراه ما باشید.

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

اگر شما نیز به دنبال مهاجرت کاری به کانادا هستید، حتماً تا حدودی در مورد ویزای استارتاپ کانادا شنیده‌اید؛ اما حقیقتاً ویزای استارتاپ کانادا چیست؟ و چطور می‌توان برای اخذ این نوع ویزا اقدام کرد! در پاسخ به این پرسش باید بگوییم ویزای استارتاپ کانادا فرصتی است که کشور کانادا فراهم کرده است تا افراد بتوانند از طریق راه اندازی کسب و کار و سرمایه‌گذاری، اقامت این کشور را اخذ کنند.

در این روش یک تیم متشکل از 1 الی 5 نفر می‌توانند یک طرح تجاری را که دارای شرایط و ضوابط خاصی است را در این کشور اجرا کنند. داشتن پتانسیل رشد، نوآورانه بودن و نیز ایجاد فضایی برای اشتغال دیگران از جمله کانادایی‌ها و نیز دارا بودن توانایی رقابت بین‌المللی، از جمله شرایط و ضوابطی است که باید رعایت شود.

مزایای ویزای استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا با اکسپرتاپ + مشاوره رایگان

مزایای ویزای استارتاپ کانادا بسیار قابل توجه بوده و می‌توان گفت این روش به عنوان یکی از مؤثرترین برنامه‌های اخذ ویزا کاری کانادا، شناخته می‌شود.

گرفتن اقامت دائم از ابتدا و در محل سکونت خودتان، امکان سکونت در تمامی شهرهای کشور کانادا، امکان اخذ اقامت برای تمامی اعضای خانواده، حضور سریع‌تر و راحت‌تر در کشور کانادا از طریق ورک پرمیت، همچنین اخذ اجازه کار برای همسر، گرفتن اقامت دائم در شرایطی که پروژه استارتاپ با شکست مواجه شود، در کنار امکان تحصیل رایگان فرزندان و نیز بیمه درمانی برای تمامی اعضای خانواده و شرایط آسان برای نمره زبان و کسب نمره آیلتس 5، از جمله مزایای ویزا استارتاپ کانادا، به شمار می‌رود.

شرایط اخذ استارتاپ ویزا کانادا

از مهمترین و مقدماتی‌ترین شرایط اخذ استارتاپ ویزا کانادا، داشتن یک ایده تجاری است که در عین نوآوری و توانایی رقابت پذیری در بازار، بتواند برای دیگران شغل نیز ایجاد کند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این شرط برای اخذ استارتاپ ویزا کانادا کافی نبوده و لازم است که شرایط بسیار مهم دیگری را نیز دارا باشید.

در ابتدا و پس از ارسال ایده استارتاپی، ایده مورد نظر به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که طرح دارای سودآوری مالی لازم باشد، نامه تأمین مالی از سوی برخی از شرکت‌ها تائید می‌شود. در حال حاضر شرکت‌های  Venture capitals، Angel investors، Incubators  مسئول بررسی ایده‌های استارتاپی در کشور کانادا هستند.

نکته مهم دیگر کسب مدرک زبان خواهد بود. دارا بودن مدرک آیلتس 5، یکی دیگر از اقدامات مهم شما بری اخذ ویزای استارتاپ کانادا با اکسپرتاپ است. داشتن آیلتس 5 یکی از اقدامات آسان و راحت شما برای گذراندن سطح زبان خواهد بود.

همچنین جالب است بدانید حداقل مدرک تحصیلی لازم برای استفاده از فرصت اخذ ویزا استارتاپ کانادا، مدرک دیپلم و دارا بودن حداقل یک سال تجربه دانشگاهی است. از این رو می‌توان گفت این طرح برای افرادی که مدرک تحصیلی دانشگاهی چندان بالایی ندارند، هیچ نوع محدودیت و مانعی نخواهد داشت.

درنهایت دارا بودن تمکن مالی لازم برای 12 ماه زندگی در این کشور، از جمله مهمترین نکات و شرایطی است که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

شرایط ثبت شرکت در ویزا استارتاپ کانادا

پس از کسب مجوزهای لازم و دارا بودن تمامی مواردی که پیش از این به آن‌ها اشاره داشته‌ایم لازم است ایده استارتاپی شما در قالب شرکت در این کشور به ثبت برسد. برای ثبت شرکت نیز کشور کانادا دارای قواعد و قوانینی است که باید به آن‌ها توجه داشت.

نداشتن سوءپیشینه، دارا بودن سابقه مدیریتی به میزان حداقل 3 سال، دارا بودن سن بالای 18 سال، نداشتن سابقه ورشکستی در کسب و کارهای گذشته خود، ارائه ایده و بیزنس پلن مورد تائید، داشتن مدرک تحصیلی، اعلام آدرس سکونت در کشور کانادا، شرایط شهروندی با توجه به استان مورد نظر جهت ثبت شرکت در کشور کانادا از جمله مهمترین مواردی است که باید آن‌ها را به خاطر داشته باشید.

هزینه استارتاپ ویزا کانادا چقدر است؟

ویزای استارتاپ کانادا با اکسپرتاپ + مشاوره رایگان

هزینه استارتاپ ویزا کانادا به عوامل متعددی وابسته است و حتی این هزینه‌ها می‌تواند با توجه به شرایط متقاضی تا حدودی متفاوت باشد. در ادامه لیستی از هزینه‌های این مسیر را اشاره خواهیم کرد تا بتوانید با شناخت و آگاهی بیشتر، نگرانی‌های خود را کاهش داده و برای مسیر پیش رو آماده‌تر از همیشه باشید.

  • هزینه جاب آفر برای متقاضی اصلی 230 دلار
  • هزینه ورک پرمیت متقاضی اصلی 255 دلار
  • هزینه ورک پرمیت همسر متقاضی 255 دلار
  • هزینه ویزای بازدید فرزندان 100 دلار
  • هزینه اقامت دائم متقاضی اصلی 2140 دلار
  • هزینه اقامت دائم همسر متقاضی 1365 دلار
  • هزینه اقامت دائم برای هر فرزند 230 دلار
  • هزینه انگشت نگاری برای هر فرد 85 دلار و کل خانواده 170 دلار

اکسپرتاپ مجری و مشاور تخصصی مهاجرت به کانادا

تیم کارشناسان اکسپرتاپ تمامی جزئیات و مراحل پیش روی شما از ارسال مدارک تا مرحله دریافت ویزا کاری کانادا و درنهایت دریافت اقامت دائم کانادا همراه شما خواهد بود. دریافت مشاوره رایگان برای دریافت مهاجرت کاری کانادا بدون شک یک نقطه عطف و گام کلیدی در هموارتر شدن هرچه بیشتر این مسیر محسوب می‌شود. سعی داشته‌ایم در مطالب یاد شده به تمامی پرسش‌ها و ابهامات پیش روی شما در خصوص ویزا استارتاپ کانادا با اکسپرتاپ پاسخگو باشیم اما در صورتی که هنوز هم با سؤالاتی مواجه هستید می‌توانید آن را با تیم کارشناسان وب‌سایت اکسپرتاپ به نشانی https://expertup.info مطرح کنید.

شما همچنین می‌توانید از راه ارتباط تلفنی با شماره 09021109021 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و در این مسیر از دانش، تجربه و همراهی آن‌ها استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید