تحلیلگر و فعال رسانه‌ای عراقی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: طوفان الاقصی نه تنها یک عملیات نظامی بی سابقه مقاومت اسلامی فلسطین با شجاعت و هوش و توان عالی است بلکه سرآغاز عهدی جدیدی از مقاومت ملت فلسطین است که به دنبال آزادی و رهایی از یوغ استعمار تروریستی صهیونیستی است و کشتار زنان و کودکان نشان از ضعف تل‌آویو است.

کشتار زنان و کودکان نشان از ضعف تل‌آویو است/ طوفان‌الاقصی آغاز دوره جدید مقاومت است

به گزارش سلام نو « ایاد الاماره» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار بین الملل ایرنا گفت: طوفان الاقصی فقط یک عملیات نظامی منحصر به فرد و بی سابقه که از سوی مقاومت اسلامی فلسطین اجرا شده، نیست، بلکه سرآغاز دوره جدیدی از مقاومت است.

وی درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین افزود: این جنایات علیه کودکان و زنان و بیماران فلسطینی به طور حتم ناتوانی این رژیم را از رویارویی با مقاومت فلسطین که توان آن دشمن صهیونیست را ناتوان و ضربات دردناکی به آن وارد کرده، نشان می‌دهد و این رژیم جز ارتکاب جنایت علیه غیرنظامیان بیگناه نمی‌تواند واکنشی نشان دهد.

این تحلیلگر اضافه کرد: درباره کشورهای غربی و مواضع آنها در حمایت از رژیم صهیونیستی باید گفت که این از ماهیت این رژیم‌های مستکبر نشأت می‌گیرد که به دنبال به بندگی کشیدن ملت‌ها و غارت منابع آنها هستند.

به گفته الاماره، رژیم صهیونیستی پایگاه مقدم این کشورها برای تحقق منافع آنهاست و از این رو مواضع آنها در حمایت از این رژیم و تروریسم آن، در واقع حمایت از سیاست‌های استعماری امپریالیسم نامشروع است.

وی گفت: افکار عمومی کشورهای غربی هم اکنون در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقاومت مشروع آن به دور از سیاست‌های زورگویانه و بوق رسانه‌ای گمراه کننده صهیونیستی آنهاست.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: طوفان الاقصی اصرار ملت مظلوم فلسطین در مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست را به همه جهانیان نشان داد و اینکه آماده جانفشانی برای آزادی و رهایی از لوث صهیونیزم هستند.

الاماره ادامه داد: از سوی دیگر این عملیات بی سابقه رشد قدرت مقاومت را نشان داد و دروغ های صهیونیست‌ها درباره ارتش شکست ناپذیرشان را آشکار کرد. این ارتش چند بار به دست رزمندگان مقاومت شکست خورده است. قدرت تروریستی صهیونیست‌ها غیرقابل شکست نیست و امت مقاومت پیروزی‌هایی علیه آنها به دست آورده و به دنبال تحقق پیروزی بزرگ است.

محور مقاومت صفحه جدیدی گشود

وی افزود: محور مقاومت فعلا به امت مقاومت مبدل شده که در کل امت اسلامی امتداد یافته و مقاومت فکر و روشی است که در سطح گسترده مردمی مورد توجه قرار می‌گیرد و این به ایمان مقاومت و اصول اسلام و ارزش‌های آسمانی و دفاع از این ارزش‌ها با قدرت و اقتدار که دنیا را شگفت زده کرده است، مربوط می‌شود.

به گفته این تحلیلگر عراقی، محور مقاومت صفحه درخشانی در تاریخ انسانیت مدرن گشوده و امت مقاومت نقش بزرگی در آینده درخشان جهان ایفا خواهد کرد.

الاماره بیان کرد: تحولی در افکار عمومی غربی به نفع فلسطینیان ایجاد شده است. رسانه‌های بسیاری در دنیا به دنبال رهایی از هیمنه صهیونیزم برای نمایش اوضاع فلسطین و نه روایت دروغ صهیونیست‌ها، هستند. این تحول بدون شک گواهی آشکار بر افکار عمومی جهانی علیه صهیونیزم است و این افکار عمومی نقش زیادی در غلبه بر این رژیم تروریستی موقت برای همیشه خواهد داشت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی حقایق را وارونه جلوه می‌دهند

این تحلیلگر عراقی اظهار داشت: دشمن صهیونیست از طریق تاریخ مخدوش خود به طور عمد به دنبال وارونه جلوه دادن و جعل حقایق و گمراه کردن افکار عمومی برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتی است که مرتکب می‌شود که این اوج تروریست و وحشی و نامشروع بودن آن است، اما کاملا آشکار است که راه به جایی نخواهد برد و همه فهمیده‌اند که صهیونیست‌ها مشتی تروریست نامشروع هستند و روز به روز خواری این رژیم را شاهد خواهیم بود که به زوال آنها در نهایت منجر خواهد شد.

الاماره گفت: آنچه حماس را به تروریست متهم می‌کند یا می‌خواهد مسئولیت را بر گردن آن بیاندازد، مرتبط به منافع صهیونیست‌هاست. حماس حق مشروع در دفاع از خود وآزادی اراضی فلسطین از لوث صهیونیستها را انجام می‌دهد.

طوفان الاقصی مقدمه آزادی فلسطین

وی ادامه داد: طوفان الاقصی نه تنها یک عملیات نظامی بی سابقه مقاومت اسلامی فلسطین با شجاعت و هوش و توان عالی است بلکه سرآغاز عهدی جدیدی از مقاومت ملت فلسطین است که به دنبال آزادی و رهایی از یوغ استعمار تروریستی صهیونیستی است.

الاماره تاکید کرد: مواضع عربی خجالت آور و این موضع رژیم‌هایی است که پایگاه مردمی ندارند. مردمی که حامی فلسطین هستند. این رژیم‌ها اراده استعمارگران را پیاده می‌کنند و نمی‌توان امیدی به آنها بست زیرا غرق در خواری و شکست هستند.

وی افزود: رژیم‌های عربی مرتبط به غرب صهیونیست هستند و از این رو ما به این رژیم ها دل نمی‌بندیم و بر خداوند تبارک و تعالی توکل می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید