وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: همانند گذشته بر سر عهد، تداوم تلاش‌ها در راه پیشرفت و تولید قدرت و امنیت برای میهن عزیزمان پایبند و پایمردیم و به دشمنان هشدار می دهیم آنچه را قبلا آزمودند دوباره نیازمایند.

وزارت دفاع: به دشمنان هشدار می‌دهیم آنچه را قبلا آزمودند دوباره امتحان نکنند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: همانند گذشته بر سر عهد، تداوم تلاش‌ها در راه پیشرفت و تولید قدرت و امنیت برای میهن عزیزمان پایبند و پایمردیم و به دشمنان هشدار می دهیم آنچه را قبلا آزمودند دوباره نیازمایند.

دربیانیه وزارت دفاع به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان آمده است: « ۱۳آبان یادآور وقایع بزرگ و تاریخی همچون تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ در واکنش به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون، ‌کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی توسط دژخیمان رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است به واقع این روز نماد گسستن زنجیر استعمار و ویرانی بنای استکبار آمریکا توسط ملت مسلمان ستمدیده و آزاده ایران است، این روز برای ملت ما یادآور ‌جهاد و نبرد دائمی و مستمر حق علیه باطل است .

امسال ، تلاقی بزرگداشت این روز مهم با جنایات وحشیانه رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی، بار دیگر چهره کریه و ریاکار آمریکا در حمایت و همدستی با این رژیم غاصب و جنایات وحشیانه آن را نمایان کرد تا بار دیگر بر همه جهانیان و ملت عزیز ایران حقانیت و حکمت کلام نورانی امام خمینی (رض) مشخص گردد که فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است.

سال‌هاست که وجود منحوس آمریکا منشا دخالت، اختلاف ،کودتا، اغتشاش و دست اندازی به منابع ملت ها و هم چنین کشتار ، جنایت ، ناآرامی و بحران در مناطق مختلف جهان است . ایجاد، تحمیل و مشارکت در ده ها جنگ کوچک و بزرگ در یک قرن اخیر موید خوی پلید و خبیث این دولت آتش افروز است که شعله های شرارتش در اقصی نقاط جهان زبانه می کشد و دامن ملت های جهان را گرفتار نموده است. ایستادگی و مقاومت در برابر این شیطان بزرگ تنها راه نجات و رهایی از آن و درست ترین مسیر است، درسی که ملت بزرگ ایران از قیام عاشورایی امام حسین علیه السلام آموخت و امروز الگویی موفق برای ملت های مستضعف و مظلوم جهان شده است.

میهن عزیز و اسلامی ایران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی با گذر از حوادث و توطئه‌های مختلف، روزبه‌روز با اقتدار و با پشتوانه‌ی ملت غیور و انقلابی و فرماندهی داهیانه رهبر عظیم الشان انقلاب ،حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه های گونان نائل آمده است و با فتح قله‌های علم و فن‌آوری و توفیق در دستاوردهای علمی، صنعتی، نظامی و اقتصادی موجب تحیّر و سرخوردگی دشمنان شده و سال هاست با موفقیت هایی که کسب نموده مورد بغض و کینه‌ی آمریکا و اذنابش قرار گرفته است. به فضل الهی ایران اسلامی کشوری قدرتمند و تأثیرگذار در منطقه و جهان است که به دلیل همین پیشرفت‌های چشمگیر، خاری در چشم دشمنان شده و همیشه به طرق مختلف با انواع جنگ ترکیبی، جنگ رسانه ای، جنگ محاسباتی، توطئه ، براندازی و تحریم روبرو شده است. ولیکن با اعتقاد و اعتماد به الطاف وتفضلات حق تعالی و با غیرت دینی و ملی ضمن خنثی سازی این فتنه ها و تبدیل آن به فرصت ، از پیچ تاریخی حساس عبور کرده و آن شا الله نقش مهمی در هندسه نظم نوین جهانی ایفا خواهد نمود و صد البته دشمنان انقلاب اسلامی در این مسیر با توجه به وعده الهی، شکست مفتضحانه ای خواهند خورد.

مدیران، دانشمندان، متخصصان، مهندسان و کارکنان وزارت دفاع و خانواده آنان ،ضمن ادای احترام به همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای ۱۳ آبان، بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل ، شهدا و انقلاب تجدید بیعت نموده و با فرماندهی معظم‌ کل قوا میثاقی دوباره بسته و از همه مردم بابصیرت، متدین و غیور همیشه در صحنه ایران سرفراز اسلامی برای شرکت پرشور وشعور، دشمن شکن و الهام بخش در راهپیمایی ۱۳ آبان در این مقطع زمانی حساس دعوت می نماید و اعلام می کند همانند گذشته بر سر عهد، تداوم تلاش ها در راه پیشرفت و تولید قدرت و امنیت برای میهن عزیزمان پایبند و پایمردیم و به دشمنان هشدار می دهیم آنچه را قبلا آزمودند دوباره نیازمایند .

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید