نام مهدی طارمی در میان لیست سه نفره منچستریونایتد برای تقویت خط حمله این تیم جای دارد.

طارمی در لیست خرید منچستریونایتد؛ ستاره ایرانی لیگ برتری می‌شود؟

طارمی در لیست خرید منچستریونایتد/ مسیر ستاره ایرانی از ایتالیا به انگلیس منحرف می‌شود؟

مهدی طارمی ستاره 31 ساله ایرانی تیم پورتو با این وجود که تابستان در آستانه حضور در میلان به سری‌آ ایتالیا نرفت، اما هنوز پیشنهادهای بزرگی دارد.

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، آقای‌گل فصل قبل لیگ برتر پرتغال، تابستان از اینتر هم پیشنهاد داشت و این باشگاه با توجه به این که از جذب مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچس نتیجه خوبی نگرفته، تصمیم دارد زمستان هم به سراغ بازیکن پورتو برود.

با این حال نشریه «دیلی‌میل» در جدیدترین گزارشی که منتشر کرده، نام طارمی را در لیست خرید شیاطین‌سرخ آورده است. این نشریه مدعی شد باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد در کنار راسموس هویلون مهاجمی دیگر در اختیار بگیرد و گزینه‌های این باشگاه هم ویکتور اوسیمن ستاره نیجریه‌ای ناپولی، ایوان تونی مهاجم پرحاشیه برنتفورد و مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو هستند.

اوسیمن که آقای‌گل سری‌آ ایتالیا هم بوده ماه‌های اخیر با باشگاه ناپولی مشکل داشته و بعید نیست جدا شود تا به انگلیس برود. ایوان تونی هم درگیر شرط‌بندی بوده و با این وجود که برنتفورد روی او حساب می‌کند، شاید جدا شود. مهدی طارمی هم قراردادش را تمدید نکرده و از زمستان می‌تواند آزادانه تیم جدیدش را انتخاب کند

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید