۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 55509271

رسانه عربستانی گزارش داد که پورتو تنها مشتری رونالدو نیست بلکه باشگاه‌های اسپورتینگ لیسبون و بایرلورکوزن آلمان هم به دنبال این بازیکن هستند.

پرتور به دنبال جذب رونالدو!
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، باشگاه پورتو برای پرکردن جای خالی ستاره ایرانی خود دست به دامن دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا شد.

«پورتو به دنبال جذب رونالدو»، این گزارش امروز (یکشنبه) سایت اسپورت سعودی از علاقه باشگاه بزرگ پرتغالی برای جذب ابرستاره النصر عربستان است.

رونالدو با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو گران‌ترین فوتبالیست کنونی و تاریخ است. دستمزد اسطوره پرتغالی در عربستان بیشتر از ارزش کل لیگ برتر فوتبال ایران (۱۲۱ میلیون یورو) است.

رونالدو سال گذشته با جدایی از منچستر یونایتد راهی النصر شد. ابرستاره پرتغالی با حضورش در لیگ عربستان باعث شد تا بیش از ۳۰ فوتبالیست سرشناس به این کشور نقل مکان کنند.

دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا این روزها شرایط ایده آلی در عربستان ندارد، چون با فشار زیاد هواداری و رسانه‌ای باشگاه پرنفوذ الهلال مواجه شده است.

هت تریک اخیر رونالدو در عربستان در زیر تماشا کنید.

رسانه عربستانی گزارش داد که پورتو تنها مشتری رونالدو نیست بلکه باشگاه‌های اسپورتینگ لیسبون و بایرلورکوزن آلمان هم به دنبال اسطوره ۳۸ ساله هستند.

بر اساس گزارش رسانه عربستانی، مدیران باشگاه پورتو این روزها به دنبال پر کردن جای خالی مهدی طارمی، مهاجم اولشان در ترکیب تیم در فصل آینده هستند، چون او در آستانه انتقال به اینتر قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید