تغییر چهره بازیگران سریال پدر سالار پس از ۳۰ سال مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

تغییر چهره حیرت انگیز بازیگران زن سریال پدرسالار + عکس

به‌بهانه پخش مجدد این مجموعه خوش‌ساخت به‌سراغ بازیگرانش رفته‌ایم و از تغییرات چهره‌شان برایتان گفته‌ایم.

اکرم محمدی

پدر سالار

در دهه هفتاد، سریال‌های بسیار جذابی ساخته می‌شد. اینکه این مجموعه‌ها تا چه حد به استاندارد یک اثر خوب نزدیک بودند، جای بحث دارد اما در دوره‌ای که تفریحات عمومی اندکی موجود بود و شمار شبکه‌های تلویزیون به انگشت‌های دست هم نمی‌رسید، این سریال‌ها سرگرم‌کننده و محبوب شده بودند. اکرم محمدی هم از چهره‌های شاخص این سریال‌ها بود. او حضور گرمی داشت و اگرچه چهره خوبی داشت اما به‌لحاظ قوانین دنیای سوپراستارها بیشتر در دسته‌بندی هنرپیشه‌های خوب قرار می‌گرفت تا خوش‌چهره. این ویژگی بسیاری از زنانی بود که در آن دوران مشغول به کار بودند. انگار عمدی درمیان بود تا از ستاره‌سازی چهره‌های خوش‌چهره جلوگیری شود. محمدی در صف بازیگران زنی قرار می‌گرفت که نقش‌هایی عموما کلیشه‌ای داشتند اما بازی خوبی از خود ارائه می‌داد و در سال‌های اوج جوانی بود. این روزها، او را کمتر می‌بینیم اما تغییرات چهره‌اش در تصاویر اینستاگرامی و فضای مجازی بسیار به‌چشم می‌آید. او با عمل‌های زیبایی و ترمیمی ارتباط خوبی دارد و اگرچه دیگر مانند سال‌های جوانی نیست اما همچنان سرحال و شاداب به‌نظر می‌رسد.

پرستو گلستانی

پدر سالار

گلستانی از آن بازیگران شیرینی است که سالیان طولانی او را در اثری قابل‌اعتنا ندیده‌ایم. او هم در دهه هفتاد حضور فعال و پرشوری داشت. گلستانی با چهره‌ای دل‌نشین و کودکانه برای ایفای نقش دختران جوان پرشور گزینه مناسبی بود. در پدرسالار هم او را با چهره‌ای بسیار بچگانه و جوان می‌بینیم. او این روزها در دوره میانسالی به‌سر می‌برد و همچنان زیبا و دوست‌داشتنی است. هیچ‌کس از آثار گذر زمانه در امان نیست و این طبیعی است. شاید با کنار هم گذاشتن تصاویر قبل و کنونی پرستو گلستانی به‌سختی متوجه شویم که این دو عکس متعلق به یک شخص‌اند. بااین‌حال، او همچنان چهره‌ای شیرین دارد و بشاش.

کتایون ریاحی

پدر سالار

کتایون ریاحی از چهره‌های شاخص تلویزیون و سینما است. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های او چهره و صدای بسیار زیبایی است که دارد. در گذر سال‌ها هم توانسته مدام در آثاری مطرح و پربیننده بدرخشد. کتایون ریاحی هم یکی از بازیگران مجموعه تلویزیونی پدرسالار بود که در نقش یکی از عروس‌های خاندان اسدالله خان در منزل مشترکشان زندگی می‌کرد. ریاحی با چهره‌ای زیبا و ملیح از همان سال‌ها محبوب دل بینندگان پرشماری بود. او هنوز هم زیباست اما ردپای گذر سال‌ها روی موهایش نشسته و مانند هر انسان دیگری صورت زیبایش از خطوط روزگار بی‌نصیب نیست. کتایون ریاحی پیش از این سریال و در آثار دیگری در سال‌های قبل‌تر هم حضور داشت که در آنها هنوز عمل جراحی بینی را انجام نداده بود. چهره‌اش بعد از عمل مذکور بسیار بهتر شد و تغییرات زیادی پیدا کرد.

کمند امیرسلیمانی

پدر سالار

امیرسلیمانی در نقش آذر همان عروس کوچک و آنارشیست خانواده بود که به سنت‌های قدیمی می‌تاخت و سر ناسازگاری داشت. هرچند که به‌چشم بسیاری از مخاطبان، آذر فردی جسور و کله‌شق به‌نظر می‌رسید اما با مرور و مقایسه ارزش‌های آن دوره و حال حاضر، همه متفق‌القول‌اند که او از حق مسلم خودش دفاع می‌کرد. حق داشتن خانه‌ای مستقل از والدین خود و همسر چیزی طبیعی است. کمند امیرسلیمانی در آن سال‌ها بسیار بسیار جوان بود و گرچه او هم هنوز زیبا و دوست‌داشتنی است اما تغییرات چهره زیادی داشته است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید