معاون شورای امنیت روسیه تصاویری از راهپیمایی‌ پرجمعیتی در حمایت از فلسطین و تجمع خلوتی در حمایت از اوکراین را منتشر کرد و به نحوی عده کم حامیان اوکراین را مورد تمسخر قرار داد.

واکنش مسکو به راهپیمایی حامیان فلسطین در استانبول

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با انتشار تصاویر راهپیمایی حامیان فلسطین در استانبول در کنار تظاهرات حامیان اوکراین در یک کشور غربی، توجه مخاطبانش را به تفاوت آشکار در جمعیت‌های حاضر در این تصاویر جلب کرد.

او در کانال خود در پیام‌رسان تلگرام، اوکراین را کشوری خیالی خواند که وجود خارجی ندارد و نوشت: تفاوت را احساس کنید.

مدودف: تفاوت حمایت از اوکراین و فلسطین را احساس کنید

مدودف پیشتر نیز در پیامی که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد، تاکید کرد که تاخیر در عملیات زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه که به دستور آمریکا صورت گرفته نباید جهان را به اشتباه بیندازد. مدودف نوشت: عملیات زمینی اتفاق افتاده و تبعاتی خونین در پی خواهد داشت.

معاون شورای امنیت روسیه در این پیام به «مولوخ»، خدای باستانی مردم کنعان اشاره کرد که در کتب مقدس یهودیان چندین بار به آن اشاره شده و بندگانش کودکان خود را برای او قربانی می‌کردند. مدودف نوشت: مولوخ همچنان قربانی‌های بیشتری می‌خواهد و این ماشین خشونت تا سالیان سال فعال خواهد بود.

این مقام روس همچنین حمایت مایک جانسون، رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا از رژیم صهیونیستی را نشانه‌ای از کاهش کمک‌های آمریکا از اوکراین تلقی کرد و نوشت: غرب از اوکراین خسته شده است. جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا با اشتیاق بار حمایت از اسرائیل را به دوش گرفته است. حتی رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا هم گفت که کمک به تل‌آویو، در اولویت‌هایش است.

حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

بامداد امروز (یکشنبه) رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود به نوار غزه برای بیست و سومین روز متوالی، ده‌ها تن از فلسطینیان را شهید و صدها تن دیگر را مجروح کرد. با این وجود، حملات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه با رشادت نیروهای مقاومت روبه‌رو شده که تا کنون مجروح‌شدن چندین نظامی صهیونیست را در پی داشته است.

تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که از آغاز حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه تا امروز، بیش از ۸۰۰۰ فلسطینی شهید، ۱۹ هزار و ۷۴۳ تن زخمی و ۲۰۰۰ تن مفقود شده‌اند. همچنین ساختمان‌های دارای سکنه تخریب شده و راه‌های اصلی و فرعی ارتباطی و زیرساخت‌ها در مناطق مختلف غزه از بین رفته است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید