سال ۱۴۰۲ برای شرکت بنس نقطه عطفی بود و در نمایشگاه از غرفه این برند بازدیدهای زیادی شد. این موفقیت به‌قدری بود که بنس توانست جزء ۵ غرفه جذاب براساس نظر بازدیدکنندگان قرار بگیرد.

حضور متفاوت بنس در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی

در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۲ بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد و بازدید از آن تا ۶ آبان ماه نیز ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر از این نمایشگاه جذاب ۴ روزه دیدن کنند و محصولات جدید حوزه لوازم خانگی را در عرصه نمایش ببیند.

امسال، این نمایشگاه عرصه حضور بسیاری از برندهای متفاوت از جمله بنس بود. این برند در نمایشگاه ۱۴۰۲ حضور متفاوتی از خود ارائه داد و از جهات مختلفی توجه مراجعه‌کنندگان و حتی برگزارکنندگان نمایشگاه را به‌خود جلب کرد.

بنس، نامی که امسال در نمایشگاه لوازم خانگی متفاوت‌تر از همیشه بود

این شرکت با تولیدات خود در سال‌های اخیر و پیش‌گرفتن روند مثبت و روبه‌رو رشد، توانسته تبدیل به نام محبوبی در بین خریداران لوازم خانگی شود و افراد زیادی امروز آن را به‌عنوان یک برند پیشرو در این زمینه بشناسند.

بنس در نمایشگاه امسال در سال میلاد و غرفه شماره ۱۴ قرار دارد و علاقه‌مندان به این برند می‌توانند با مراجعه به غرفه از محصولات این برند دیدن کنند.

بیایید کمی بنس را بیشتر بشناسیم...

بنس در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و امروز بیش از ۱۱ سال است که در زمینه تولید و توزیع لوازم خانگی موفق عمل کرده و از برندهای مطرح بازار به شمار می‌رود.

در اوایل دهه ۹۰ این مجموعه کار خود را با تولید اجاق‌گازهای رومیزی، هود و انواع کالای لوازم خانگی دیگر شروع کرد و خیلی زود هم توانست که به این بخش از بازار مسلط شود.

بنس در مسیر خود سعی کرد که همواره تکنولوژی‌های روز دنیا را به‌کار بگیرد و کالایی‌هایی با کیفیت جهانی را برای این نیاز ضروری مردم روانه بازار کند. در ادامه مسیر پیشرفت بنس با همکاری شرکت گل‌آسای سرما اقدام به تولید یخچال فریزرهای باکیفیتی کرد و عرصه کاری خود را بیش‌ازپیش گسترش داد.

حضور متفاوت بنس در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی

اوج شکوفایی بنس در سال ۱۳۹۸

سال ۹۸ سال اوج شکوفایی برند بنس بود. این شرکت در این سال با طراحی و توسعه محصولاتی چون انواع ماشین‌های لباس‌شویی اتوماتیک، تلویزیون، لباس‌شویی دوقلو، جاروبرقی، اجاق فرمبله و فرتوکار توانست محصولات بیشتری را به حوزه افتخارات تولید اضافه کند و خدمات بیشتری را تحت عنوان محصول لوازم خانگی به بازار ارائه دهد.

امروز بنس با داشتن بیش از ۱۵۰۰ نمایندگی لوازم خانگی در سراسر کشور بخش مهمی از نیاز خانواده‌های ایرانی را با افتخار از محصولات ایرانی تامین می‌کند. چشم‌انداز بنس این است که بتواند به بازار لوازم خانگی منطقه ورود کند و به بازار همسایگان نیز راه یابد. البته با مسیری که بنس در پیش گرفته چنین چیزی در کوتاه مدت، دور از ذهن نیست.

حضور متفاوت بنس در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی

تغییراتی که بنس در سال جاری برای برند خود انجام داده است

بنس از امسال تغییرات گسترده‌ای را آغاز کرده و همین موضوع شاید دلیل موفقیت فوق‌العاده آن در نمایشگاه اخیر لوازم خانگی تهران باشد. توسعه محصولات در این شرکت به‌سرعت درحال انجام است و نمود آن در محصولات جدید این برند دیده می‌شود.

برای نمونه تلویزیون‌های جدید ۷۵ اینچی موجود شده که محصول امسال است. یخچال‌های بنس در سال جاری توسعه زیادی پیدا کرده‌اند و قالب‌های اختصاصی مثل کراس و پولاریس برای آنها طراحی و تولید شده است.

جالب است بدانید که بنس جزء یکی از ۳ برند اول تولید آبسردکن در ایران بوده و امسال آبسردکن‌های جدید این شرکت نیز دارای تنوع فراوانی است. به جرات می‌توان گفت که چنین تغییرات طیف محصولات بنس را بی‌اندازه زیاد کرده، به‌شکلی که انتخاب بین محصولات آن تبدیل به کاری سخت شده است.

محصولات جدید بنس شامل چه مواردی می‌شوند؟

چند محصول را در بخش قبلی مانند یخچال‌های جدید، آبسردکن‌ها و تلویزیون‌های جدید را برای شما ذکر کردیم اما محصولات جدید به‌قدری متنوع اند که هنوز می‌توانیم آنها را معرفی کنیم.

ماشین‌های لباس‌شویی تولید بنس در سال جدید با تکنولوژی جدیدتری تولید می‌شوند و حالا همه مدل‌های آن دارای صفحه لمسی هستند. کیفیت آنها بسیار بالاست و به‌صورت اختصاصی برای حجم‌های سنگین ( بالاتر از ده کیلو ) تولید می‌شوند. مخلوط کن های شارژی جدید بنس از محصولات جذاب این شرکت هستند که شما می‌توانید همراه خود داشته باشید در هر جایی با خردکردن میوه توسط آن، یک آب‌میوه طبیعی و تازه میل کنید.

در آینده بنس قصد دارد خردکن‌ها را به دسته محصولات خود نیز اضافه کند و این نیاز از مصرف‌کنندگان را نیز طرف نماید. جاروی شارژی یا جاوری بیسیم جدید بنس که در نمایشگاه امسال توجه زیادی به‌خود جلب کرد از جدیدترین محصولات این شرکت است که در ایران نظیر ندارد.

در کنار این محصولات، بنس با معرفی بهترین سرخ کن های بدون روغن یا همان هواپز ها، عملا از حالا به بعد دارای بیشترین تنوع در این خصوص با بهترین کیفیت در کشور است به طوری که برخی بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه، پس از مشاهده مدلهای بنس در این دسته محصولی، کیفیت و طراحی آن را فراتر سایر تولیدکنندگان دانستند.

حضور متفاوت بنس در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی

گجت‌های جدیدی که فقط در بنس می‌توانید پیدا کنید

محصولات جدید بنس به مواردی که گفتیم ختم نمی‌شود. گرم‌کننده‌های برقی، قهوه‌سازها، چای‌سازها، کتری‌های برقی، هواپز، اتوبخار و بسیاری محصول دیگر از تولیدات جدید این برند هستند.

بنس همواره تلاش می‌کند تا بهترین کیفیت را برای محصولاتش ارائه دهد. تمرکز اصلی بنس بر روی کیفیت است و در سال‌های فعالیتش نیز کیفیت همیشه یک اصل بوده و سعی کرده به آن پایبند باشد.

برای همین وقتی حرف از محصولات جدید بنس می‌زنیم یعنی محصولات جدیدی که بهترین کیفیت ممکن را دارند.

چرا می‌گوییم بنس در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی متفاوت عمل کرده است؟

بنس یک برند شناخته‌شده و باکیفیت لوازم خانگی در ایران است و طرفداران زیادی دارد. این گروه تولیدی یک شبکه بزرگ و پیچیده از فروش را در اختیار گرفته و ۷ دفتر منطقه‌ای نیز برای فروش در اختیار دارد.

سال ۱۴۰۲ برای شرکت بنس نقطه عطفی بود و در نمایشگاه از غرفه این برند بازدیدهای زیادی شد. این موفقیت به‌قدری بود که بنس توانست جزء ۵ غرفه جذاب براساس نظر بازدیدکنندگان قرار بگیرد.

طرح‌های فروش جذاب این برند برای مصرف کنندگان مانند فروش چکی، طرح فروش بانک مهر اقتصاد و فروش بتا باعث شده که خریداران رغبت بیشتری نسبت به محصولات این برند جذاب داشته باشند.

بِنِس، خانه ای پُر حِسّ

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید