تصویری در فضای مجازی منتشر شده که گفته می شود مربوط به حضور بهنوش طباطبایی در مراسم عروسی خواهرش است.

تیپ متفاوت بهنوش طباطبایی در عروسی لاکچری خواهرش + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از روزنو، بهنوش طباطبایی در ابتدای دهه هشتاد با سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری با ایفای نقش کتی به عنوان چهره‌ای جدید به عرصه بازیگری معرفی شد. بهنوش طباطبایی پس از آن در فیلمها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرد که فیلم تختی یا سریال در کنار زاینده رود از جمله معروف ترین آنهاست.

ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل از جمله اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که پس از چند سال به جدایی انجامید. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که فعالیت مدلینگ را به صورت قانونی انجام داده است. بهنوش طباطبایی اکنون ۴۲ سال دارد و مجرد است.

تصویری در فضای مجازی منتشر شده که گفته می شود مربوط به حضور بهنوش طباطبایی در مراسم عروسی خواهرش است. خانم طباطبایی در این مراسم یک لباس مجلسی خاص به رنگ مشکی پوشیده است.

تیپ متفاوت بهنوش طباطبایی در عروسی لاکچری خواهرش + عکس

در روزهای اخیر انتشار تصاویری از بهنوش طباطبایی در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی و بعد داریوش مهرجویی باعث شگفتی همگان شد چراکه چهره بهنوش طباطبایی به شدت تغییر کرده است.
حالا چند روز پس از این تصاویر که در مراسم های عزا منتشر شد، بهنوش طباطبایی در یک مراسم شادی حضور یافته و تصویرش جدیدش نشان می دهد که چهره اش با میکاپ هم کاملا با سابق فرق کرده است.

تیپ متفاوت بهنوش طباطبایی در عروسی لاکچری خواهرش + عکس
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید