خبرهایی از اختلاف نتانیاهو با ارتش رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد و ظاهرا ارتش از رهبری نخست وزیر اسرائیل در جنگ رضایت چندانی ندارد.

ارتش رژیم صهیونیستی از نخست وزیر راضی نیست؛ نتانیاهو توان رهبری ندارد

رسانه‌های صهیونیستی از اختلافات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ارتش این رژیم و عدم توان تصمیم‌گیری برای حمله زمینی به غزه خبر دادند.

به نوشته ایران آنلاین،"نداف ایال"، تحلیلگر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت اعلام کرد که با گذشت ۱۶ روز از جنگ، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هنوز هشیار نشده و کابینه وی اکنون بدون راهبرد روشن و واضح مدیریت می شود.

وی گفت که مدیریت کابینه نتانیاهو بد است و رهبری تقریبا ‌در آن وجود ندارد.

همچنین "حاییم بیبس"، عضو کنست و رئیس حکومت‌های محلی در رژیم صهیونیستی اعلام کرده که ارتش اسراییل بعد از صربه‌ای که خورد بیدار شد و بعد از دو روز کار خود را آغاز کرد، حکومت‌های محلی نیز یک روز بعد از ضربه‌ای که خوردند هوشیار شده و کار خود را آغاز کردند، اما کابینه نتانیاهو تا این لحظه هم به خودش نیامده و در سایه وضعیت اضطراری نتوانسته است امور را مدیریت کند.

برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که بحران بی‌اعتمادی میان نتانیاهو و ارتش رژیم صهیونیستی وجود دارد و نخست وزیر این رژیم از ارتش عصبانی بوده و تصمیم‌گیری برای حمله زمینی را دشوار می‌داند.

اخیرا یک مقام رژیم صهیونیستی که نامش ذکر نشده با بیان اینکه اطلاعی از درخواست آمریکا برای به تاخیر انداختن عملیات زمینی عیله غزه ندارد، گفت: (رژیم) اسرائیل و آمریکا می‌خواهند که همه اسرا در سریعترین زمان ممکن آزاد شوند.

وی در ادامه مدعی شد که نمی‌توان اجازه داد تلاش‌های بشردوستانه بر ماموریت آنچه که او نابودی حماس خوانده، تأثیر بگذارد.

این مقام صهیونیستی همچنین، گفت: (رژیم) اسرائیل با درخواست آمریکا مبنی بر اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه موافقت کرد، اما این مساله در اسرائیل پذیرفته نشد.

پیش تر شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از مقام‌های غربی گزارش داده بود که آمریکا و متحدانش از اسرائیل خواستند در مورد حمله زمینی به غزه تامل کند و همچنین در مورد اشغال طولانی مدت این منطقه هشدار دادند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند و ضربات سنگینی به پیکر رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد نمودند؛ ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است که در اثر آن تا این ساعت ۴ هزار و ۷۴۱ فلسطینی شهید و ۱۴ هزار و ۲۴۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند. میان شهدای فلسطینی یک هزار و ۸۷۳ کودک، یک هزار و ۲۳ زن و ۱۸۷ سالخورده وجود دارد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید