در سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» شهربانو منصوریان به فینال وزن ۷۰- کیلوگرم زنان راه یافت.

شهربانو منصوریان به فینال رسید

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه جهت حضور در این پیکارها عازم ریاض شد.

بر همین اساس در روز نخست این پیکارها و در بخش ساندا، شهربانو منصوریان تنها نماینده ساندا زنان ایران در این پیکارها در وزن ۷۰- کیلوگرم به مصاف "مناکا توکچوم" از هند رفت و ضمن ناک‌اوت کردن حریف خود راهی دیدار نهایی این وزن شد.

او در دیدار پایانی باید فردا (یکشنبه - ۳۰ مهرماه) به مصاف "کریستینا دی اولیویرا" از برزیل برود.

پیش از این دیدار، سامان احمدی در فرم چانگ‌چوان بخش تالو این پیکارها با نمره ۹.۵۸۳ به عنوان دومی دست یافت و صاحب گردن آویز نقره بازی‌های رزمی جهان شد.

فدراسیون ووشو کشورمان با توجه به اعلام نهایی فدراسیون بین‌المللی ووشو با ۷ ورزشکار از ۷ فرصت ممکن در این پیکارها شرکت می‌کند. تیم ووشو ایران در بخش ساندا مردان و زنان با ۳ نماینده به نام‌های شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی در این پیکارها شرکت خواهد کرد. در بخش تالو نیز حانیه رجبی، زهرا کیانی، شاهین بنی طالبی و سامان احمدی نمایندگان ایران در این بخش هستند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید